Merhabalar çok sevgili okurlar,
Bu zamana ve bu bölüme dek pes etmeden gelmiş sıkı okurlar olarak, size benim için oldukça önemli bir konuyu danışmak istiyordum. Rüya Günlükleri'ni bilen bilir, bilmeyenler ve o evrene adımı atmayanlar içinse Rüya Günlükleri, benim yıllardır bazen oldukça yoğun bir şekilde uğraştığım bazen kenarda beklettiğim dolu dolu bir kurgum. Eylül ve Sümer benim için ne kadar özelse Sam, İlkim ve diğerleri de o kadar değerli. Kurgumdaki çok karakterlilik ve zaman değişiklikleri yazarken bana inanılmaz bir keyif verdi hep ve Wattpad'den anladığım kadarıyla okuyanlara da öyle. Kurguda majör değişikliklere gidip yayına hazırlarken (Türkiye'de yayıncılara; Almanya'da da çeviriye vereceğim) bu baş döndürücü kurguda dışarıdan yardıma ihtiyacım var. Yani üç adet beta-okura...
Peki ne bu beta-okurluk? Beta-okurluk denilen şey aslında dikkatli bir okur olmaktan başka bir şey değil. Size her hafta düzenlediğim bir bölümü (5-6 Word sayfası) atacağım ve kurgu dâhilinde benim gözümden kaçan hataların olup olmadığına dair sizden bir yanıt bekliyor olacağım. Spoiler'dan korkmayan okurlara da ihtiyacım var ki, kurgunun sonunu anlattıktan sonra kurgu rotasından sapmadığımdan emin olmamız için...
Şu an doktoramla ve işle uğraştığımdan ötürü haftada bir, nadiren maksimum iki bölüm yollayacağım sizlere ve cevabınızı bekleyeceğim. Dilerseniz mail üzerinden iletişim kurarız, dilerseniz Whatsapp üzerinden. Tabi bu desteğe bir teşekkür olarak beta-okurlara Efsanevi ve Mucizevi'yi imzalı göndereceğim. (Mucizevi çıkmamış olsa bile Almanya'da çok güzel sert kapaklı kitap şeklinde basım merkezleri buldum, onlardan hazırlatacağım.)
İlgilenenleri, küçük bir katkım olsun diyenleri ya yoruma ya da özel mesaj kısmına sabırsızlıkla bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Günlükleri
Fiksi Ilmiah"Ruhunun rengârenk olduğunu rüyalarında anlayacaksın." İlkim Aksoy... 26 yaşında. Başarısız bir evliliğin sancılarıyla kıvranırken yıllar önce karşılaştığı bir adamın apansız telefonu üzerine izini kaybettirmek için yola çıkıyor. Yıllardır tuttuğu...