4. Bölüm : LUNAPARK

1.6K 53 18
                                    

- Konuşabilir miyiz ?

Canımın sıkıntısını belli edercesine doldurdum havayı yanaklarıma.

Hızlı ve sesli bir şekilde nefesimi vermemin ardından :

- Zorunda mıyız ?

Diyebilmiştim.

Ne kadar kaçabilirsem benim için yararlıydı. Onunla konuşmayı gerçekten istemiyordum...

- Lütfen.

Gözlerini benden Jimin'e çevirdiğinde onun yerinden kalkması benim için gerçekten şaşırtıcıydı.

Youngjae ile olan ilişkimi kabullenemeyip evden ayrılmak isteyen kişi bu muydu yani ?

Soru soran gözlerle Youngjae'ye bakıyordum. Ne için cevap istediğimi anlayacağına adım kadar emindim.

- Jungkook'tan rica ettim. Bazı anılarınızı unutmasını sağladık. Böylelikle sana son hatırladığın arzuyla bakmıyor. Sadece seviyor fakat ileri seviyelere taşıması için onunla zaman geçirmen gerekli.

Kollarımı bağdaştırıp bahçenin duvarına dönmüştüm.

- Bunu onun için mi yaptın yoksa kendin için mi Youngjae ?

- Senin için yaptım.

Gözlerimin olduğundan fazla açılmış olduğu su götürmez bir gerçekti.

Kendisine dönüp :

- Nasıl yani ?

- Onun gitmesini istemiyordun ve benimle de ilişkin vardı. Bundan başka ne yapabilirdim ki Jimin konusunda senin için ?

- Ama ona büyü işlemiyordu.

- Anlamadım. Ne ?

Kendimi tam olarak ona çevirdiğimde konuyu hatırlatmayı amaçlamıştım.

- Unuttun mu ? O benden daha güçlüydü. Mezarımı ziyaret ettiği süre boyunca benim için akan kanlar onu da güçlendirmişti.

- Jungkook nasıl sildi o zaman zihnini ?

Daha öncesinde Jungkook ve Jimin ile olan konuşmam aklıma gelmişti.

Jimin , Jungkook'tan bir şeyler silmesini istemişti ve o da yapamamıştı.

Bu gerçeğin değişmiş olma olasılığı yoktu.

Başımı evin üst katındaki cama kaldırdığımda Jimin'in bizi izliyor olduğunu görüp devam ettim :

- Silmedi Youngjae...

Gözlerimi kapatıp kendimi Jimin'in yanında hayal etmemle ışınlanmıştım.

- Jimin gerçekten üzgünüm. Ben-

Susmamı istediğinde gözlerinin dolmuş olduğunu fark ettim.

Bir adım yaklaşarak tekrar konuşmaya yeltendim :

- Bu ilişki işlerinden uzak durmaya karar verdim.

- Neden söyledin Youngjae'ye ?

- Neyi ?

- Anlamazlıktan gelme Angel ! Zihnimin silinemediğini neden söyledin ?

Sinirle yatağına oturmasının ardından kekeleyeceğim belliydi.

- B-ben , onun sana karşı daha anlayışlı davranması gerektiğini düşündüğümden söyledim.

- Zor da olsa seni onun istediği gibi , sevdiğim insan olarak görmekten vazgeçmek istiyordum. İşimi zorlaştırıyorsun.

Yanına oturup yanağından damlamak üzere olan yaşı elimin tersiyle engelledim.

•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin