- Yine mi Angel ?
Derin bir nefes alıp sesli şekilde dışarı verdim.
- Neden geldin ?
- Sakladığın bir şey olduğunda beni görebiliyorsun. Unuttun mu ?
- Gidip kardeşini rahatsız etsene ! Eminim ki I.M'in sakladığı şeyler de vardır.
- Jungkook'a unutturduğu için onun yanında olsam bile beni göremez. Bu yüzden seni rahatsız etmeyi seçtim.
- Seni benden başka kimse göremez , değil mi ?
- Evet.
- O zaman beni zorlayamazsın sakladığım şeyi ortaya çıkarmam için.
- Sana aklındaki gibi şantaj yapamam ama şunu unutma ki başka birisi , herhangi bir şey gizlediğinde ona gidip senin sakladığın şeyler olduğunu söyleyebilirim.
Korkuyla gözlerimi oda içerisinde gezdirmeyi bırakıp ona odaklamıştım.
- Sırrımı söyleyebiliyor musun ?
- Hayır. Sırrını söyleyemem ama varlığından bahsedebilirim.
- Peki şu an benden başka görünebildiğin birisi var mı ?
Gülümsemesi ardından sorumun yanıtını almıştım.
- Kim ?
- O kişiye karşı bir düşmanlığım yok. Ayrıca işi başından aşkın olduğu için bulaşmak da istemiyorum. Bana sinirlenip sonsuza kadar yok olmamın yolunu bulabilir diye korkuyorum.
Biraz düşünmemin sonunda :
- Wonho mu ?
Söylediğim isim ile bir anda ortadan kaybolmuştu.
Onun olduğu barizdi ve şu an boş bulunduğum için ismini söylememle görüşlerimiz birleşmişti.
Harika...
Üzerimi değiştirip salona geri döndüğümde Jackson'ın elinden siparişimi aldım ve JR'a :
- Evin üzerindeki büyü hakkında bir şey sormak istiyorum.
- Tabii.
- Tam olarak neye yarıyor ?
- Bu ev için neye ihtiyacımız varsa ona yarıyor.
- Yani diyelim ki görüşlerim birisiyle birleşti-
- Demek istediğin şeyi anladım ve merak etme. Burada onun ismini andığında görüşleriniz birleşemez.
- Dolaylı yoldan onu ben getirmiş olduğum için evi görme ihtimali de mi yok ?
- Fiziksel olarak getirmediğin sürece hiçbir sorun yok.
- Bunları nasıl tahmin ederek evin büyüsüne aktardınız ?
- Evi yaptırmadan önce de Wonho'yu tanıyorduk Angel.
Beni uyandırdıkları gün aklıma gelmişti birden. Hem tanıyor hem korkuyor oluşu...
- Nasıl tanıştınız ?
- Bu iyi bir hikaye değil. Ayrıca günün kalanını anılarla boşa harcamayalım.
Diyerek Yugyeom ve Bambam'ı içeri aldı.
- İyi bir film bulun , ben birazdan geliyorum.
Sözüne hiçbir karşılık almadan odasına gitti.
Suratının düştüğünü gördüğüm için peşinden gitmeye kalktım fakat bileğimden çekilmemle Yugyeom'a dönmek zorunda kaldım.
- Merak etme , o iyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fiksi Penggemar(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...