47. Bölüm : HAYATIMIN YALANI

1.7K 33 22
                                    

- Y-Youngae ?

Yerime çakılmış olduğumu belime dolanan elleri hissettiğimde fark etmiştim.

- Kim gelmiş ?

Diyerek kapıyı biraz daha açan Wonho'nun tepkisini merak ettiğimden ona odaklanmıştım ellerinden kendimi kurtarıp.

- Youngjae , tam zamanında. İçeri gel lütfen.

Demiş ve elimden tutup onu içeri davet etmişti.

Anlamlandıramadığım şeyler olurken kendimi bir anda Wonho'nun kolları arasında bulmuştum.

Önümüzden geçen Youngjae'ye karşı sahiplenircesine sarılıyordu bana arkamdan.

Salona ilerlerken derin nefes alan figürü izlediğimde kendimi çektim:

- Ne yapmayı çalışıyorsun?

- Hiçbir şey.

- Onun burada ne işi var?

- Aslında senin burada olmamanı tercih ederdim şu birkaç saat için Angel.

Anlamayı çalıştığımda hiçbir yanıt bulamıyordum aklımdaki sorulara.

- Mademki sen de öğrenmek istiyorsun.

Diyerek bana salonu gösterdi.

Üçlü koltuğun ortasında Youngjae , bir tarafında Kihyun vardı ve yerim belliydi...

Duraksayıp bir adım daha attım ve Kihyun'a kaymasını söyleyip onu ortaya aldım.

Kendimi kenardaki yerime sabitlediğimde gözlerim Wonho'ya kenetlenmişti.

Bakmıyor olmama rağmen zorla kaydırılan Youngjae'in , gözlerini benden ayırmadığını hissedebiliyordum.

- Üçünüzü de ilgilendiren bu itiraftan önce bunu içmenizi istiyoruz.

Diyerek yanındaki masada bulunan tepsiyi bize uzatarak üzerindeki bardakları almamızı sağlayan kişi I.M olmuştu.

- Bu ne için ?

Soruma cevap alamadığımda Kihyun'un bardağını kokladığını fark ettim.

- Neden içinde güçlerimizi etkisiz hale getirecek ottan var Wonho?

- Çünkü nasıl tepki vereceğinizi bilmiyoruz. Üçünüzün de...

- Size zarar verecek değilim.

- Sen yine de iç! Bir süre sonra nasılsa geri eski hâline döneceğini biliyorsun.

Denileni yaptığımızda Wonho bana döndü:

- Işınlanmayı deneyebilir misin?

- T-tabii.

Karşılığını verdiğimde gözlerimi kapattım ve kendimi I.M'in yanında hayal ettim.

Başardığımda hepsinin şaşırması , içtiğimiz şeyin işe yaramadığını gösteriyordu.

- Karışımı yanlış mı yaptın Wonho?

- Hayır Shownu. Doğru yaptığıma eminim.

- O zaman neden Angel'ın güçleri hâlâ var?

Birkaç saniye sessiz kalıp bana odaklandı.

- Bilmiyorum.

Dediğinde yerime geçtim ve konuşmak için hazırlandım.

- Bugün çok fazla güce sahip olduğumu hissediyorum. Yani belki içtiğimiz şeyin işleyişini bu bozmuştur.

•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin