Sessiz kalıp birkaç adım yaklaştı.
Hyungwon ve benim olduğum yere doğru geldi.
- Kihyun çağırmıştı. Onun yanına gidiyordum. Konuşmanızı bölmek istemezdim.
Diyerek yanımızdan hızlıca geçmek için hamle yaptı.
Elinden tutarak onu durdurduğumda bana dönmesini sağlamıştım.
Gözlerinin dolu olduğunu gördüğümde Hyungwon'a döndüm.
Anlayıp bir anda ortadan kaybolmasıyla tekrar elini tuttuğum kişiye baktım.
- Youngjae dinl-
- Açıklama yapmak zorunda değilsin.
- Hayır zorundayım. Dün sana söylersem nasıl tepki vereceğini düşünüyordum. Aslında keşke o zaman öğrenmiş olsaydın.
Derin bir nefes aldığında elini benimkisinin içinden çekip çıkardı.
- Sanırım senin için bırakmak zor oluyor.
- Uzun zamandır yanında olduğum ve mutlu olmamı sağlayan birisiydi. Şu an hapsolmasının asıl sebebi de ben olduğum için kendimi kötü hissediyorum. Yani ona karşı olan-
- Sevgin hâlâ içinde.
Sessiz kaldığım sırada bir adım geri çekilmişti.
- Sanırım artık dayanmaktan , sabretmekten ve beklemekten sıkıldım Angel. Kararını verdiğin zaman görüşsek daha iyi olur.
Gitmek için yeltendiğinde tekrar elini tutmak istemiştim fakat bu sefer sertçe çekip bana bakmamıştı.
Ağaca geri yaslandığımda onun gitmesine hak verdiğimi fark etmiştim.
Ne yapmam gerekiyordu?
Avuçlarımla yüzümü kapatıp başımı eğdim ve birkaç saniye öylece durdum.
Derin bir nefes alıp karşıma baktığımda korkmaya bile tepki veremeyecek hâlde olduğumu anlamıştım Hyungwon'u karşımda görünce.
- Kendini suçlamamalısın.
- Nasıl suçlamam? Olan her şey benim suçum.
- Bu şekilde düşünmen yanlış şeyler yapmanı sağlar Angel.
- Ne gibi?
Dediğim sırada Wonho ile olan bağımın koptuğu gelmişti aklıma.
Gözlerine bakıp:
- İntihar gibi mi?
Dediğimde bana yaklaşıp omuzlarımdan tuttu.
- Yanlış bir şey yapmaman gerekiyor.
- Her gün birilerine zarar veriyor olmam, var oluşumun yanlış olduğunu göstermiyor mu yani sence de?
- Senin intihar etmen neyi değiştirir peki? Sence biz onu serbest bıraktığımızda ölümünden Youngjae'yi sorumlu tutmayacak mı?
- Ama-
- Aması yok bence. Seni öldürmesi için Youngjae'yi zorunda bırakıp kalbine elini sokmasını sağladığın zaman bile kafasını koparttı onun. Yani söz konusu sen olursan Kihyun'un kardeşi olması bile onu kurtaramaz.
- Sadece kimsenin üzülmesini istemiyorum.
- Herkesi mutlu edemezsin. Sen pizza değilsin.
Dediğinde yüzüme yayılan ufak gülümseme ile omzuna vurdum hafifçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fanfic(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...