Donup kalmamın ardından Kihyun'un koluma dokunup hafifçe sarsmasıyla kendime geldim.
- Ona aşık olmadığına emin misin Angel ?
- Bilmiyorum.
Gözlerimin dolduğunu hissettiğim sırada I.M yanındaki figüre dönerek :
- Youngjae , Angel'ı unutmadan önce yan yana getirebilir misin onları ?
- Youngjae ve Angel'ı mı ?
- Evet.
- Sanırım yapabilirim ama neden ?
- Emin olmam gereken bir şey var.
Dedi ve Jooheon elini bana uzattı.
Yavaşça tutmamla gözlerini kapattı ve birkaç saniye sonra ruhumun bedenimden çıktığını gördüm.
Masadaki herkesi aynı şekilde görebiliyordum. Kendim de dahil olmak üzere...
- Dışarıya çık. Youngjae seni bekliyor.
- Teşekkürler Jooheon.
Dedim ve girdiğimiz kapıdan dışarıya yöneldim.
Bedenimi sıkıca kavrayan kişinin başkası olma ihtimali yoktu.
- Youngjae , konuşmamız gerekiyor.
Kendisini geri çekip dudaklarımdan ufak bir öpücük aldı.
- Jooheon söyledi. Hafızamı silecekmiş.
- Hafızandan beni silecekler sadece. Hayatına mutlu bir şekilde devam edebilmen için bu iyi bir fırsat.
Elimden tutup bir arabanın kaputuna oturdu ve beni de yanına çekiştirdi.
- Hafızamdan seni silmesinin benim için anlamını bilmiyor musun Angel ? Benim hafızamdaki ufak bir detay değilsin sen. Tam anlamıyla kalbimin atma sebebisin.
Arkamızda kalan arabanın ön camına yaslandığımızda ay ve yıldızların eşsiz görüntüsü vardı önümüzde.
- Seni unuttuğumda bu gördüğümüz yıldızlardan bir farkım olmayacak.
- Bir yıldız olmanın da iyi yanları var. Etrafında kendisi gibi bir çok yıldız var. Parlıyorlar. Seviliyorlar.
- Uzayda bir başına savruluyor ve hatta şu an gördüğümüz bu yıldızlar uzun yıllar önce ölmüş bile olabilir. Bardağın bazen boş tarafını da görmelisin. Mesela sen olmadan yaşamayı çalışmam gibi boş bir kısımı atlama.
- Denemelisin. Sonuçta hayatının her anında ben yoktum. O zamanlarda nasıl dayanmışsan aynı şekilde yoluna devam etmelisin.
- Seni tanımadan önce asla mutlu olmayan huysuzun tekiydim. Beni yalnız bıraktığın dokuz yıllık zaman diliminde de pek bir farkım olmamıştı bu bahsettiğim geçmişimden.
- Sonrasında olacağına eminim Youngjae.
- Sen yokken ben her gün bizi düşündüm Angel. Dokuz yıl boyunca... Film izlettiler : bir kadın ve erkek yan yana geldiğinde sen aklıma geldin ; ağladım. Gün içinde seninle yazıştığım bütün mesajları , seninle olan bütün fotoğraflarımı inceledim ; ağladım. Uyumadan önce seninle olmuş veya olmasını istediğim bütün diyalogları düşündüm ve yine ağladım. Sırf rüyalarıma gir diye milletin baskısına rağmen devam ettim bu ufak hatırlatmalarıma. Seni gerçekten çok seviyorum Angel. Aklının alamayacağı kadar belki de.
Gözlerimden süzülen yaşları tutmadığı elimin tersi ile silmiştim.
- Benim için ağlama sakın bir daha. Eminim ki hayatımı sonsuz boşluktan tekrar çıkartacak meleğim yine sen olacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fanfic(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...