Kapıyı tekrar açmak için hamle yaptığım sırada Wonho elimden tutmuştu.
- Çıkamazsın Angel. Zorlamana gerek yok.
- Bunu nasıl yaparsın?
Bileğimi sertçe çekip ona döndüğüm sırada kapıya anahtar takıldıgını duymuştum.
Wonho'nun salona ilerleyip koltuğa oturduğunu gördüğümde evin diğer sahipleri girdi içeri.
Kihyun'un dışarıda kalan Youngjae ile konuşmasını ise kapının arkasından duymuştum:
- Girmek istiyorum.
- İşimizi zorlaştırma Youngjae. Seni evin içinde ondan koruyamayız.
- Angel'ın o psikopatla aynı ortamda bulunmasına izin veremem Kihyun.
Karşılığı ile görünebileceğim bir şekilde durmuştum bu sefer.
- Kihyun haklı Youngjae. Bana zarar vermeyeceğine eminiz ama senin için çok riskli bir durum olur.
Derin bir nefes alıp kapının çerçevesinde göz gezdirdi.
Sinirle yandaki duvara yumruk atması ardından bana dönüp :
- Ondan uzak dur Angel. Lütfen !
Başımla onaylayıp onun sakinleşmesini sağlamak istediğim sırada Wonho salondan:
- Angel, en sevdiğin filmlerden birisini açtım. Gelmiyor musun?
Diye seslenmişti.
Gözlerimi Youngjae'den ayırmadığımda sımsıkı olan yumruğunu açıp saçlarını dağıtmıştı.
- Merak etme! Sen buradasın diye böyle davranıyor. Ayrıca beni içeri çektiği için ona çok kızgınım.
- Kararını verene kadar konuşmamamız gerektiğini düşünüyordum ama hayır Angel. Senden şu güne kadar vazgeçmedim ve hâlâ peşindeyim.
Başımla onayladığımda Kihyun arabasının anahtarını Youngjae'ye uzattı.
- Eve git ve dinlen. Biz bir çözüm bulmalıyız. Aklım sende kalsın istemiyorum.
Demesi ile zorunda kalarak onaylamıştı Youngjae.
Kihyun içeri, diğerlerinin yanına geçtiğinde hâlâ kapıda oluşum Youngjae'in hareket etmemesinden kaynaklıydı.
- Seni seviyorum Angel.
- Ben de seni seviyorum Youngjae.
Ufak bir tebessüm ile verdiğim bu karşılık sonrasında geri geri gidip arabaya bindi ve hızla yola çıktı.
Kapıyı kapatıp salona geçtiğimde Wonho hariç herkesin düşünmekle meşgul olduğunu görüyordum.
- Çok dokunaklıydı. Neredeyse ağlayacaktım Angel.
Sözleriyle beni sinirlendirmeyi uman Wonho'yu umursamayarak Minhyuk'un karşısına gittim.
- Bana yalan mı söylediniz?
- Üzgünüm Angel.
- Yugyeom mu söylettirdi?
- Zaten bizim de aklımızdaydı üzülmeni engellemek için büyünün normal bir şekilde yapıldığını söylemek. O da aynı şeyi teklif edince netleştirdik sadece.
Derin bir nefes alıp Wonho'ya baktım.
- Sana demiştim Angel. Her şey bozulmaz büyü yaparcasına ilerledi. Yani buradan çıkış yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fanfiction(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...