68. Bölüm : ALTERNATİF GELECEK (FİNAL)

1.5K 27 23
                                    

Derin bir nefes alıp tek tek bedenleri sarsmaya başladım.

Birkaç dakika sonra ise hepsinin öksürerek kalkışını görmüştüm.

- Bize ne oldu?

Sorusunu normal olarak, aralarındaki tek panik dolu bakışlar atan bana yöneltmişti Minhyuk.

- Sonsuz yaşam büyüsünü yaptığınız için olmadı mı?

Başını tutarken canının acıdığını yüzünden anladığım Kihyun:

- Ne? Hayır. Daha büyüye başlamamıştık bile.

- Y-yani-

- Hâlâ eskisi gibiyiz Angel.

- Peki neden-

- Nedenini bilmiyorum ama gözlerim bir anda karardı. Sanki büyü ile uyutulmuşuz gibiydi.

Diz çökmüş olduğum Hyungwon'un yanından kalkıp üst kata çıktım.

Wonho'nun odasına girip:

- Onları sen mi durdurdun?

Demiştim aramızdaki dolap kapağını önemsemeden.

Benimle ilgilenmeyip eşyalarına odaklanmaya devam ettiğini gördüğümde yaklaşarak dolabı kapattım.

- Onları sen mi durdurdun Wonho?

- Evet.

- Neden?

- Onlar, sonunda kaçabileceklerini bilmenin huzuru ile yaşayan kişiler. Ayrıca doğaüstü güçlerinden de memnunlar. Beni her ne kadar bencil görüyor olsanız da dostum olarak bildiğim kişilere zarar gelmesini istemem.

- Peki nasıl yaptın? Artık bir insan olduğunu söylemiştin.

- Bunu ilk hapsolduğum gün yaptım.

- Ne?

- Alternatif gelecekleri gördüm ve o zamandan şimdiye kadar olan her şey de planıma göre gitti.

- Ne planı?

- Herkesin mutlu bir yaşam sürmesi için görüp yürütmeye başladığım gelecek planı.

- Peki büyü?

- Zaman damgalı büyüler yapabiliyordum Angel. Yani bugünün geleceğini gördüğümde bu büyüyü yaptım ve saatin gelmesini bekledim.

- O zaman beni neden korkuttun onlara yetişmem konusunda?

- Bana karşı olan duygularının tamamını yok edebilmek için. Artık tahminime göre içinde bana karşı herhangi bir umut yok. Hakkımda düşündüğün tek şey arkadaşlarıma değer verdiğim.

- B-ben...

Haklıydı. Onun hakkındaki tek fikrim buydu.

- Bunu başında söyleseydin bizim için daha farklı bir son da olabilirdi.

Derin bir nefes aldı ve hafifçe tebessüm ederek:

- Dediğim gibi, buraya ilk atıldığım gün alternatif gelecekleri gördüm Angel. Herkesin mutlu olması için ne yapmam gerektiğini de biliyordum.

Gözlerimi odanın içinde gezdirmeye başlamıştım şimdi de.

- Özür dilerim Wonho.

- Özür dilemeni gerektirecek bir şey yok. Değer verdiği insanlar için kendi hayatından vazgeçebilecek tek kişi sen değilsin.

- Sen bir kökendin. Onca yetenek ve gücünden vazgeçmek zorunda kalmana sebep olduğum için, yani benim yüzümden başta bu eve tıkılmak zorunda bırakıldığın için özür dilerim.

•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin