Derin bir nefes alıp sırasıyla önce Youngjae ardından da Wonho'ya bakmıştım.
- Bitti. Benim için bitti. İkinizi de görmek istemiyorum ve eğer bana gerçekten değer veriyorsanız kararıma saygı duyarsınız.
Diyerek yanımdaki Jungkook ve Yugyeom'un ellerini tutup bizi tekrar otel odasına ışınladım.
- Burayı biliyorlar.
- Gelmeyecekler Yugyeom.
- Emin misin ? İkisi de çok dik kafalı ve inatçı.
- En azından Jungkook benim zihnimden onları silene kadar gelmeyeceklerine eminim. Sonrasında ise pek umrumda olmayacaklarından onlara karşı daha sert davranabilirim.
Başımı Jungkook'a çevirdiğimde yorgunluğunun yüzünden okunduğunu fark edebiliyordum.
- Bugün seni daha fazla yormayacağım. Dinlenmeni istiyorum.
Diyerek ona yatağını göstermiştim.
Gülümseyerek kendini yastığa atması ardından Yugyeom'un elinden tutup onu dışarı çektim.
Zemin kattaki restorana gidip tatlı bir şeyler sipariş ettiğimizde:
- Aklında tam olarak ne var Angel?
Diyerek dalgınlığımı bozmuş ve kendisine odaklanmamı sağlamıştı.
- Onları tamamen unuttuğumda bana verdikleri zararları da hatırlamamış olacağım.
- Yani unutmak istemiyor musun?
- İstiyorum. En çok da o zararları unutmak istiyorum ama sonrasında , onlar bana yaklaştığı zaman kendimi nasıl şartlandırabilirim uzak durmalarını sağlayabilmek için ; bunu bilmiyorum.
Derin bir nefes alarak benimle beraber düşünmeye başlamıştı.
Siparişlerin gelmesi ardından eline çatalını aldı ve ona bakarak:
- Onları unutmadan hayatına devam etmeyi tercih etsen?
- Nasıl yani?
Çatalını kaldırdı ve dikkatimi üzerine çekti.
- Birbirlerinden haberleri olan bir grup , hiçbir zaman yakınlaşmayan bireyler olsanız diyorum.
- Bunun mümkün olabileceğini sanmıyorum. Beni rahat bırakmadıklarını biliyorsun.
- Bizimle beraber kalırsın sende. Biliyorsun , evin üzerinde çok güçlü bir büyü var. Takip büyüsü bile yapsa yerini bulamaz.
- Evde durduğum sürece...
- Onlar senden vazgeçene kadar evden çıkmazsın.
- Önlerinde sonsuz bir yaşam var Yugyeom. Bunun çok uzun bir döneminde beni arayacaklarına adım kadar eminim.
- Peki aklındaki şey ne ? Başka bir ülkeye taşınıp onları unutarak bir düzen kurmak mı ? Çünkü eğer öyleyse seni bulacaklardır. Onları hatırlamadığın için de sana yaklaşmalarına karşı koymayacaksın.
- Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum Yugyeom ama bu çözüm beni kısa süre de olsa rahat tutacaksa yapmak istiyorum. Yoruldum.
Sessiz kalıp tatlımıza devam ettik ve ardından yukarı çıkıp uyumak için hazırlandık.
Yataklarımıza yerleştiğimizde:
- Kararın ne olursa olsun senin yanında olacağım.
Demesiyle gülümsemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fanfic(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...