19. Bölüm : YARDIM LAZIM

1.6K 32 5
                                    

Daehyun'un içeri girip beni Youngjae'den kurtarmasından yaklaşık yarım saat kadar sonra Jungkook eve geldi.

- Tahmin edeyim , tekrar bir şey isteyeceksin. Doğru mu ?

- Özür dilerim Jungkook.

- Alışmaya başladım artık.

Demesinin ardından I.M'e odaklandı.

- Sanırım farklı bir işlem olacak bu sefer.

- Evet.

Dedim ve ayağa kalkıp anlatmaya başladım.

- I.M'in zihin okuma yeteneği var ve birkaç gün önce benim başım dertteyken kendisini fazla zorlaması sonucu bilmek istemediği şeyleri öğrendi. Söylerse her şeyin çok kötü sonuçlanacağından da emin olduğu için ona bunu unutturmanı istiyorum.

- Kimseye söylemesin ortalığın karışma ihtimali varsa. Ağzını tutamıyor mu ?

- Yalan söylediğinde veya bir şeyler sakladığında peşine bir ruh takılıyor diyebilirim.

- Yardım etmem için bir sebep göremiyorum hâlâ.

- O ruh beni de rahatsız ediyor Jungkook. Tehdit amaçlı bana da görünmeye başladı.

Birkaç saniye düşünmesi ardından içeri Jimin girdi ve Jungkook'un omzuna vurarak bana odaklandı.

- Merak etme. Yardım edecek.

Jungkook'un başıyla onaylaması ardından Jimin devam etti :

- Bildiğim kadarıyla sizin bizden daha güçlü olmak gibi bir özelliğiniz daha vardı.

- Evet. Bu yüzden Lay'e de ihtiyacım var. Onun kanının neredeyse tamamını bedeninden alması gerekiyor.

- Mantıklı olurdu tabii ama Lay uzun bir süre gelmeyecek.

- Neden , nereye gitti ?

- Toplaması gereken malzemeler varmış ve biliyorsun ki-

- Bu zamanlarda telefonunu açmaz.

Gülümsemesinin ardından derin bir nefes almıştı Jimin.

- Eskisi gibi cümlelerimi tamamlıyor olman çok güzel.

Dikkatimi Jimin'in üzerinden alıp öksürdüm ve Jungkook'a bakarak devam ettim :

- Luhan da yapabilir bunu. O nerede ?

- Bildiğimiz kadarıyla Fransa'da.

- Geziyorlar... Tabii.

Başıyla onaylaması sonrası Jungkook tekrar lafa girdi.

- Kan alma işi çok büyütülmemeli Angel. Sen de halledebilirsin.

- Mecburen öyle olacak.

Arkasını dönüp takip etmemizi isteyen Jungkook'u alt kattaki laboratuvara kadar izlemiştik.

I.M'in elleri , beli , kolları , bacakları ve başından bağlayabileceğimiz koltuğa oturması sonrasında insanlık iğneleri gelmişti aklıma.

- Lay'in V'den sakladığı iğnelerin yerini biliyor musun ?

- Hayır. Üretmeyi de bıraktı diye biliyorum hatta. V her seferinde bulduğu için artık yapmıyor.

- Peki V'de birkaç tane olma ihtimali var mı ?

- Stoklamış olabilir. Bilmiyorum. Ona sormalısın.

Sessiz kalıp I.M'in hareket etmesine engel olacak bütün kemerleri ve zincirleri takmıştım.

•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin