- Neden bu bozulmaz büyülere karşı bir ilgin oluştu?
- Çünkü alışkın olduğum bir bilgi olmadı büyücü dışındaki varlıkların büyü yapabiliyor olması.
- Senin işine yarayacaklarını sanmıyorum bu büyülerin.
- Neden?
Derin bir nefes alıp diğer tarafına önceden koyduğu viski bardağını kapının ağzına koydu ve telefonu ile bana doğru ittirdi.
Bir yudum alıp ona odaklandığımda:
- Bu büyülerin her biri son çare olarak tasarlandılar. Yani zorunda kalmadıkça yapılmaması gereken şeyler.
- Ama yine de merak ediyorum. Diğer ikisini de anlatır mısın?
Gözlerimin içine bakıp anlamayı çalıştığında birkaç yudum daha almıştım.
- Büyülerle ilgili ufak bir bilgi edinmiş olmalısın az önce Hyungwon'dan. Doğru mu tahmin ediyorum?
- Belki. Bu bir şeyi değiştirmez.
- Sonsuz yaşam büyüsünü o kadar merak edeceğini düşünmeyeceğimden ve Hyungwon'un onu anlatmaktan çekinmeyeceğinden olsa gerek, asıl öğrenmek istediğin büyünün kendini bölmeni sağlayabilecek olduğunu tahmin ediyorum.
- Sonsuz yaşam büyüsü de ilginçmiş ama evet. Önceliğim diğeri.
Cevabını verdiğimde ayağa kalktı.
- Bu büyü hakkında bir şey öğrenmene gerek yok. Boşuna gelmişsin.
Diyerek kapıyı kapatmak istediğinde araya bardağı koyup engelledim.
- Lütfen!
- Bu büyüyü yapmana izin veremeyiz Angel.
- Neden?
- Sana değer veriyoruz ve her şeyinle seviyoruz seni. Bu büyü benliğini kaybetmeni sağlayacak bir şey.
- Lütfen Wonho. En azından sadece anlat.
Dediğimde kapıyı tekrar açıp eski yerine oturdu.
Derin bir nefes alıp bana odaklanmıştı.
- İlk doğaüstü varlıkların kendilerini dışarıdan farklı görüp sorunu benliklerinde bulduklarından bahsetmiştim daha önce. Hatırlıyorsundur.
- Evet.
- Bu büyü de o şekilde çıktı.
- Nasıl işliyor?
- Eskiden , kişinin içindeki iyilik ve kötülüğü ayırarak, farklı ama aynı görünüme sahip bedenlere koymaya yarıyordu. Böylelikle yok etmeleri için dışarı çıkmış bütün kötü yanları, görünür bir bedende oluyordu.
- Yani birisinin iyi ve kötü yanları iki aynı görüntüde bedenlere koyuluyor. Kötü huyların gittiği ise yok ediliyor.
- Evet aynen öyle.
- Ama bu benim isteğimi karşılamıyor. Hyungwon neden bunu saklamakta ısrarcı olsun?
- Büyünün ilk kullanım amacını anlattım Angel.
- Y-yani seni seven ve Youngjae'yi seven yanım tamamen ayrılabilir mi?
- Evet ama bunun da bir karşılığı oluyor.
- Nasıl yani?
- Bu büyü bir bedenin yok edilmesi üzerine kurulu. Yani birisi öldürülmeli.
Birkaç saniye duraksayıp Hyungwon'un aklındaki şeyi düşündüm.
Aralarında seçim yapabilmem için bölünen bedenlerimden birisinin öldürülmesi gerektiğini düşünmüş olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fanfiction(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...