- Jungkook !
- Jungkook mu ?
Wonho'nun anlamlandıramadığı dönüşüm sonrası söylediğim ilk kelimeyi ona baktığımda çözümlemişti.
- Dönüşümün hatırlamanı sağladı , değil mi ?
- B-buna inanamıyorum.
Diyerek Wonho'nun arka cebinde olduğuna emin olduğum telefonuna uzanıp elime aldım.
- Ne yapıyorsun ?
Dediğinde rehberde geziyordum.
- Kihyun'un gitmesini ben istemedim Wonho.
- Ne ?
- Jungkook benim bilincim yerinde değilken bedenimi getirdiğinde , senin Kihyun ile konuşmanı ve onun evden gitmesini istediğimi söyledi , değil mi ?
- E-evet. Öyle istemiyor muydun ?
- Hayır tabii ki. Sadece konuşarak aranızda hiçbir sorun kalmamasını istediğimi iletmesini söylemiştim Jungkook'a.
En sonunda Kihun'u bulup aradığımda telefonunu açmıyor oluşu beni endişelendirmişti.
- Neden ulaşamıyorum ona ?
- B-belki benim telefonumdan aradığımız için açmıyordur. Bana kızgınsa yani.
Diyerek yukarı çıktı.
Salondaki Minhyuk'un elinden telefonunu çekmesi ile Kihyun'u aramayı denedi.
- Açmıyor.
Derin bir nefes alıp geri telefonunu alan Minhyuk'un soru soran gözlerle bakması konuşmamı gerektirdi :
- Kihyun'un gitmesini istediğimi düşündüğünüze gerçekten inanamıyorum.
Dememle karşıdaki koltukta oturan I.M'e bakarak devam ettim :
- Özellikle de senin bunu dediğime inanmana anlam veremiyorum.
Sinirle arkamı döndüğümde Jooheon elinde kan torbası ile içeri girdi.
Gözlerimin kan arzusu ile yerinden çıkacağını düşündüğümde Minhyuk'un yanına oturdum.
Jooheon elindekini bana uzattı :
- Zaten doymuştum.
Demesiyle tamamını bitirmem çok uzun sürmemişti.
Kendimi çok iyi hissettiğimi fark ettiğimde ayağa geri kalktım.
Hyungwon'un da içeri girmesiyle ona odaklandım.
- Kihyun'un nerede olduğunu biliyor musun ?
- Hayır , nereye gideceğini söylememişti.
- O zaman ikimiz aramaya başlasak iyi olur.
- Ne ?
- Ona ulaşamıyoruz Hyungwon.
- Neden ulaşmak istiyordunuz peki ?
- Onun geri dönmesi gerekiyor.
Sessiz kalıp arkamdaki kişilere odaklandığında durumun farkına varmıştı.
- Jungkook'u öldürmek isteyen bir tek ben miyim peki ?
Diye arkadaşlarını yoklamasıyla omzundan tuttum ve :
- Kihyun diyorum Hyungwon. Onu bulmamız gerekiyor.
- O bir üstün kurt. Başına kötü bir şey gelmemiştir. Boşuna endişeleniyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fanfiction(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...