Minhyuk'un telefonla konuşmasının bitmesini beklerken üzerimdeki kıyafetleri yatağın üzerindeki kuru olanlarla değiştirmiştim.
- Jooheon da Shownu ile gelecekmiş.
Ceketimin fermuarını çekip giyinme perdesinin arkasından çıktım ve sonunda konuşmanın bitmiş olduğunu gördüm.
- Telefon burada nasıl çekebiliyor ?
- Wonho'nun özel olarak tasarladığı telefon bu. Bir uydu veya hat gerektirmiyor.
- Peki artık anlatacak mısın peşimdeki kişiyi ?
- Shownu ve Jooheon'un gelmesini bekleyelim önce.
- Sen suyun içinde hızlı olduğun için bu kadar çabuk gelebildik. Peki onlar nasıl gelecek ?
Sorumu bitirmemle içinde bulunduğumuz cam fanusun dış cephesine bir şey çarpmıştı.
- İşte geldiler.
Dedi ve aradaki kapıya doğru ilerledi.
Cama doğru yaklaşıp neyin çarptığını görmeyi çalıştığımda koca bir yüzgeç ile karşılaşmamla geri adım atmıştım.
Tepemizden geçen dev bir balina olması çok da normal değildi.
Aklımdaki şeyi söylemek için girdiğimiz kapıya yönelen Minhyuk'a :
- Sanırım ışık hayvanları çeki-
- Hayır. Sadece Shownu balinaları tam kullanamıyor.
Hafif gülümsemesi ardından kapıyı açtı ve sırılsıklam olan Jooheon ile Shownu'yu gördüm.
- O cüssede bir hayvanı yönlendirmeyi kolay mı sanıyorsun sen ?
İçeri girip dolaptan kıyafet alarak giyinme yerine geçtiler.
- Minhyuk , diğerleriyle konuştun mu ?
- Evet. Şimdilik her şey normalmiş.
Ortaya çıktıklarında Minhyuk'un önüne geçmiştim.
- Artık şu kaçtığımız kişiyi söyler misiniz ?
- Sevgilinin babası.
Sanki başka bir cevaba hazırlamıştım kendimi.
Donup kalmamı başka ne açıklayabilirdi ki ?
- Neden ve nasıl ?
- Wonho vampir , kurt , büyücü ve köken. Bu da onu en kuvvetli doğaüstü varlıklardan birisi haline getiriyor.
- Ve ?
- Onu tam anlamıyla bu hâle getiren kişi de babası. Ölümsüz olabilmesi için kurt olan genine büyü ile vampirlik ekledi ve bildiği her şeyi de öğretti.
- Peki neden kaçıyoruz ?
- Daha sonra pişman olup yarattığı şeyi öldürmeye kalktığından beri kaçıyor Wonho.
- Peki benim kanımın bir vampire geçmesiyle nasıl yerimizi bulacak ?
- Dünya üzerinde çok fazla melez yok. Olsa bile diğer cinslerden arkadaşı yoktur.
- Yani ?
- Yani babası , dünya üzerinde bir melez kendi kanını herhangi bir vampire içirdiğinde büyü ile yerini buluyor.
- Neden ?
- Oğlunu bulana kadar devam edecek Angel. O zamana kadar da önüne ne kadar melez çıkarsa öldürecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fiksi Penggemar(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...