Bedenimin tamamını kaplayan ağrının yanında elimin terlediğini hissedebiliyordum.
Gözlerimi zor da olsa aralayıp başımda duran figürün gölgesini fark etmiştim sadece.
Doğrulmak için hamle yaptığımda omzumdan yatağa doğru bastıran bir el hissettim.
- Ölüp dirilen birisine göre fazla inatçısın , değil mi ?
- I.M ?
- Sana yanında olacağımı söylemiştim.
- Ne oldu ? Başarabildi mi Wonho ?
- Bunu anlayabilmemiz için sanırım senin ölmek üzerek olman gerekiyor.
- Ne ?
- Test edemeyeceğimiz bir şey bu Angel. Şu an için sadece temenni ettiğimiz şey işe yaramış olması.
Elimde hâlâ ıslaklık hissettiğimde I.M kendisini geri çekmişti.
O tutmuyordu...
- Wonho.
- Sana bunu yapmayı düşündüğüme inanamıyorum gerçekten.
Kapının çalınması ile içeri birisi daha girdi.
- Uyandığını duydum.
Panikleyen kişi Kihyun'dan başkası değildi.
- Bana gerçekten değer veriyorsunuz.
- Tabii ki !
Onlardan şüphelendiğim için kendimi çok kötü hissediyordum.
- Özür dilemesi gereken kişi sen değilsin Angel.
Diyerek tuttuğu elimi bırakıp yanımdaki koltuktan kalktı ve devam etti :
- Benden şüphe duyman için sana sayısız sebep verdim ve ayrıca senden sakladığım bir şey olduğunu da bildiğin için inanmaman kadar normal hiçbir şey yoktu.
Başımdaki hafif ağrı nedeniyle dediklerine tam odaklanamıyordum.
- Sakladığın şey-
- Sana işlem sonrasında söyleyeceğim demiştim. Eğer hâlâ istiyors-
- Hayır. Benim üzülmemi istemediğin için söylememişsen buna inanıyorum. Seni , bu sırrı ortaya çıkarman konusunda sıkıştırmayacağım. Benim için neyin iyi olacağını bildiğini düşünüyorum ve sana güveniyorum.
- Daha sonra söylememi isteyeceksin.
- O zaman gelene kadar sırrın sende kalabilir Wonho.
Diyerek odanın diğer köşesinde beliren figüre bakarak devam ettim :
- Peki I.M'in kardeşi ?
- Eğer söylememi isteyen herhangi birisi olmazsa saklamam gereken hiçbir şey olmayacağından onu göremem.
Başıyla onaylayan kişi , diğerlerinin odaya geldiğini bile fark edemedikleri kişiydi.
Hafifçe gülümsediğimde Kihyun ve I.M dışarı çıkmıştı.
- Çağırmak istediğin herhangi birisi var mı ?
- Ağrılarımı geçirebilecek birisi varsa...
- Bunu ben yapabilirim sanırım.
Diyerek gülümsedi ve odadan dışarı çıkıp kapıyı kapattı Wonho.
Alt katta büyü kitaplarını karıştıracağını bildiğimden biraz beklemem gerektiğini düşünmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fanfiction(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...