Yüzüne odaklandığımda ölmekten beter bir hâli olduğunu anlamak zor değildi.
Kendisine yaklaştığımda ise herkesin beni izlediğini umursamayarak gözünü benden kaçırışına dikkat vermiştim.
Boynundan ve açık yakalı olan tişörtünden anladığım kadarıyla bedeninin tamamı , yüzü gibi morluk ve yara içerisindeydi.
Bir insanı bu hâlde görmek bile acı veriyorken onun çektiği şeyi tahmin edemiyordum.
- Ben Youngjae ile ilgilenirim. Dinlenirse bir şeyi kalmayacağına eminim.
Diyerek odağımı üzerinde toplayan Yugyeom , yaklaştığım bedeni tutup üst kata götürdü arkadaşlarına imalı şekilde bakarak.
- Angel , istediğin herhangi bir şey var mı?
- Açıklama dışında mı?
Şeklinde JR'a cevap verdiğimde koltuktan kalkıp yanıma gelen birisi olmuştu.
- Ben Youngjae , genelde Choi derler.
Sözleri ile elini uzattığında sıkmıştım.
İçerideki yüzlere baktığımda hiçbirisinin bana zarar vermeyeceğine dair bir eminlik kaplamıştı hislerimi.
Gülümseyerek JR'a:
- Sert davrandığım için özür dilerim.
Demiştim.
- Bir gün içinde yaşadığın şeyleri düşünecek olursak bu tavrın gayet normaldi.
Cevabını vererek tebessüm etmesiyle Yugyeom ile Youngjae'in yanına gitmem gerektiğini düşündüm.
- Üzerimi değiştirebilmem mümkün mü acaba?
Diye sorduğumda ayağa kalkıp kendisini takip etmemi sağlayan kişi üst kattaki bir odanın kapısına kadar götürdü beni.
- Burası senin odan.
Diyerek gülümseyip aşağı inmişti.
Söylediği şey üzerine şaşkınlıkla kapıyı açtım.
İsteyebileceğim her şeyin olduğunu fark ettiğimde dolaba ilerledim ve üzerimi değiştirdim.
Koridora çıkıp yan odadan ses geldiğini duyduğumda ise tıklatarak , Yugyeom'ların bulunduğu oda olduğundan emin olmak istediğim sırada ismimi duymuştum.
- Angel mutlu muydu?
- Youngjae , bunu daha sonra konuşabiliriz.
- Yugyeom lütfen! Angel , hayatından memnun gibi miydi? Bizi bilmeyerek , doğaüstü birisi olduğunun farkındalığından uzakta , sıradan bir insan hayatında... Mutlu görünüyor muydu?
Birkaç saniye sessiz kalması ardından kapıyı tıklatıp içeri girmiştim.
- Angel?
Diyerek panikle Youngjae'in tişörtsüz olan bedeninden ellerini çeken Yugyeom'a bakmaya başlamıştım.
- Sizi merak ettim. Ne yapıyordunuz?
Yatağa uzanmış olan bedenin salondayken gördüğüm yaralardan arınmış olduğunu fark ettiğimde , bu bilgilerden uzak durmamı isteyen ses yükseliyordu içimde.
- Tamam , sanırım daha fazla saklamanın gereği yok.
Şeklinde cevap veren Yugyeom'un kolunu tutarak kendisine döndürdü Youngjae.
- Mutlu olduğunu gördüysen bunu elinden alma!
Şeklinde çıkışarak zor da olsa kalkıp tişörtünü geri giydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fanfiction(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...