Yanındaki Yugyeom'u hızla içinde bulunduğumuz dönme dolap kafesinin parmaklıklarından ittirip onun düşmesini beklemeden bedenini benimkisine yapıştırdı.
Bir eliyle ağzımı kapatıp çığlık atmamı engelliyordu diğer eliyle ise boynuma sapladığı dişlerinden kurtulamamam için ensemden kendisine doğru çekiyordu.
Kanımın çekildiğini hissedebildiğim sırada gözlerim kararmaya başlamıştı.
Kendimi kasmayı bıraktığım sırada etrafıma bakabilmiş ve en aşağıya indiğimizi görmüştüm.
Tam Yugyeom ile göz göze geldiğimde ani bir şekilde çekilen Bambam'a çevirdim odağımı.
Bulanık olan görüşüm , bulunduğumuz kabinde birisi daha varmış gibi hissetmemi sağlıyordu.
Peki Bambam'ın birden çekilmesinin ve Yugyeom'un yanıma koşmamasının sebebi ne olabilirdi.
Alnımda birisinin elini hissettiğimde bedenimin tekrar canlandığını anlayabilmiştim.
Ayağa kalkıp neler olduğunu anlamayı çalışırken beni bu kadar iyi hissettiren kişiye baktım.
Wonho...
Kabinden kendini dışarıya atan Bambam'a sinirle döndü ve üzerine doğru ilerleyip boğazına elini koyarak havaya kaldırdı.
Yugyeom'un Bambam için yardım etmeye yelteneceğini bildiğinden harekete geçtiği sırada ona bakarak :
- Dur !
Dedi ve Yugyeom sanki birileri onu tutuyormuş gibi olduğu yerde sayıyordu.
Başını hafifçe yana çevirdiğinde bana tekrar bakıp havaya kaldırdığı Bambam'a döndü.
- Bir daha Angel'a zarar verirseniz canınızı gerçekten yakarım. Haberiniz olsun.
Bambam zor da olsa konuşmayı çalışacağını belli ettiğinde onu sertçe yere attı Wonho.
Kendisini toparlayıp ayağa kalkabildiğinde :
- Sen kimsin ?
Yanıma Kihyun ve Hyungwon'un gelmesi odağımı onlardan çekmemi sağlamıştı.
- Ona zarar vermeyecek. Değil mi Kihyun ?
- Sanırım vermeyecek.
Anlamayı çalışırcasına tekrar Wonho'ya döndüm.
- Hakkında soru sorduğunuz kişiyim. Wonho.
- B-ben özür-
- Bir seferliğine affediyorum. Angel'ın size bir şey yapmamı istemiyor olmasının hatrına o da.
- Teşekkürl-
- Acele etme istersen Bambam.
Dedi ve gülümseyerek zorla ayakta duran figür ile aramdan çekildi :
- Şimdi gerçekleri söyleme zamanı.
- Ne gerçeği ?
- Angel'ın kanını iki kere içtin. Bilincin yerinde miydi yoksa gerçekten kan kokusunun kendini kaybetmene sebep olması yüzünden mi saldırdın ?
- B-ben-
Elleriyle ağzını kapattığı sırada Wonho'nun onu etkisi altına aldığını anlayabiliyordum.
Wonho ne derse yapmak zorundaydı.
- Konuş !
- Bilincim yerindeydi. Kanının kokusunu insan olduğu sürelerde hissedebiliyordum. Kesik olması sadece tadına bakabilmem için fırsat sundu bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fanfic(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...