Kapıdan hızla kendimi çekmemin ardından sıcaklık yüzünden attığım çığlığa Minhyuk mutfaktan başını çıkartarak tepki vermişti.
- İyi misin ?
Dikkatimi tekrar kapı koluna verdiğimde renginin kıpkırmızı bir hâl aldığını gördüm ve bir anda patlayarak üzerime kadar geldi.
Geriye doğru çekildiğimi anladığımda Hyungwon'un beni kurtarmış olduğunu fark etmem için başımı çevirmeme gerek yoktu.
- Sen kimsin ?
Sinirli bakışlarla içeriye giren kişi hiç de tanıdık değildi.
- Benimle geliyorsun Angel !
- O hiçbir yere gitmiyor. Ayrıca bir soru sordu. Sen kimsin ve bizim evimize nasıl bu şekilde girebiliyorsun ?
- Boş konuşmaları hiç sevmem Minhyuk , senin aksine yani.
Dedi ve elini havaya kaldırıp mutfağa doğru Minhyuk'un düşmesini sağladı.
- Telekinezi yeteneği var. Kaç Angel !
Arkamdan gelen Kihyun'un sesini duyduğumda Hyungwon elimden sıkıca tuttu ve üst kata saniyeler içerisinde getirdi.
- Işınlanıp gitmen gerekiyor. Biz onu hallederiz.
Başımla onaylamamın ardından girdiğimiz odanın kapısı bir anda açıldı ve Hyungwon boğulurcasına havaya doğru çekildi.
- Bırak onu !
- Sorunları sevmem.
- İstediğin bensem bırak onu !
Suratındaki sinir dolu ifade yerini bir gülümsemeye bırakmıştı.
Hyungwon'u duvara hızla fırlatıp yanıma geldi.
- Gidiyoruz.
Diyerek bileğimden tuttu ve beni dış kapıya kadar çekiştirdi.
Evdeki herkesin baygın halde yattığını görmem çok da zor olmamıştı.
- Wonho seni öldürecek , bunu biliyorsun değil mi ?
- Sevgilinin , ismi nerede geçerse geçsin görüş birleştirebilme yeteneği olduğunu biliyorum Angel. Sence bunu da düşünmeden baskına kalkışmış olabilir miyim ? O riske girebilir miydim ?
Anlamayı çalışıyordum şimdi de.
- Büyücü değilsin. Telekinezi yeteneğin var sadece.
Beni arabasına bindirip yerine geçti ve kullanmaya başladı.
- Nasıl buna karşı gelebilirsin ki ?
- Doğru. Büyücü veya melez değilim. Sonradan dönüşen bir vampirim sadece. Peki bu dostlarım olmadığını söyler mi ?
Sessiz kalmam bu sefer de onun devam etmesini sağlamıştı.
- Beni gerçekten hatırlamıyor musun ?
Cevap veremeyeceğimi biliyordum.
- Peki.
Dedi ve hızlandı.
Yaklaşık yirmi dakika süren yolculuk ardından kendimi bir parti teknesinde buldum.
- Benimle beraber denize açılmak senin için çok da yararlı olmayacaktır.
- Boş tehditlerini kendine sakla Angel. Bu benim ilk kaçırma operasyonum değil.
Güverte tarafına gittiğimizde tanıdık olan yüzü görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•3• KURTLAR vs. VAMPİRLER ★ K-POP
Fanfiction(İLK İKİ KİTABI OKUMADAN LÜTFEN BUNA GEÇMEYİN!) (B.A.P - BTS - EXO - BoyFriend - GOT7 - MONSTAX) Yaşadığı onca şeyi komadayken bilinç altına yerleştirilen hikayeler olduğuna inanmakta ısrar eden Angel'ın aksiyon dolu hikayesi... Ruhunun büyü ile Won...