|Bölüm 7. Bu iki oldu.

383 48 48
                                    

Çok beklettim biliyorum. Üzgünüm. İyi okumalar.

•Soojin•

Üstümüzde kara bulutlar var diyorduk sürekli hepimiz. Fakat buradan bakınca bulutlar masmavi, masumluğun en güzel tonunu taşıyordu üstünde. Tertemizdi. Peki ya yaşadıklarımız neydi böyle? Gerçekten bir azaba mı düşmüştük?

Nefesimi derince çekip burnumdan geri verdiğimde kafamı küçük camdan çekerek pilota yöneldim. "Ne zaman iniş yaparız?"

Akşam üstü Albaydan aldığımız onayla Kolombiya'ya gitme kararı alınmıştı. Uçakla sürekli aktarma yapılacağı için özel helikopter hazırlanmıştı bizim için. Helikopterin havalanmasından neredeyse 15 saat ya geçmişti ya da çok yakındı.

"Çok büyük bir zaman değil, birazdan iniş yaparız."

Aldığım cevapla yerime geri sindim. İki helikopter kiralanmıştı ve biz yola çıkalı zor ve epey uzun bir süre oluyordu. Albay gitmeden önce kendimize yardımcı seçmemizde ısrar etmiş, Taehyung komutanın Jungkook'u yanına almasına, benim ise Yoongi'yi yanıma almama sebep olmuştu. Aslında bu durumdayken Namjoon komutana fazlasıyla ihtiyacım vardı. Planı Taehyung komutan da dahil bütün üst rütbelere açıklamıştım. Onaylarını alsam da Namjoon komutan olmadığı için pek rahat değildim.

"Çok heyecanlıyım." demişti Yoongi. Sesiyle düşüncelerimden arınırken onun yerinde kıpırdanışını izlemeye başlamıştım. Normalde duygularını belli etmeyen bir yapısı vardı ve şu an bu görüntü görülmeye değerdi. "Köpeklerin yakıldığını duyduğumdan beri kendime hakim olamıyorum."

Evet dün geceden hazırladığımız dosyalardan bahsediyordu. 2018 yılında Kolombiya'da binlerce köpeğin hastalık yüzünden yakıldığı belirtiliyordu. Fakat bunun nasıl bir hastalık olduğu malum değildi. Beni buraya sürükleyen ilk şüphem ülkemize yapılması gereken cins köpek ticaretinin iptal edilmesiydi. Araştırdığımızda aynı yıl teslimatların iptal edildiği aynı ayda bir sürü köpeğin yakılması şüphelerimin tamamen artmasına neden olmuştu. Çünkü bu tarihten bir kaç ay sonra ülkemize belirsiz virüs yaygını başlamıştı. Başa dönersek Kolombiya'yı araştırmamın sebebi ise Seul'de yaptığımız görevde çoğunlukla köpeklerin ve kuşların dengesiz ve hırçın hareketleri dikkatimi çekmişti. Bir köpek eğer virüse yakalanırsa bir kuşun da yakalanması an meselesiydi. Bunu dünkü toplantıda Taehyung komutanın da fark ettiğini anlamıştım. Ben konuya daha girmeden gözünden kaçmayan ayrıntıları sunmuştu.

"Eğer Kolombiya'nın virüsle alakası varsa işler baya karışacak." demişti Jungkook sıkıntıyla. "Güney kore böyle büyük bir hatayı affetmeyecektir."

"Şuan hiç kimsenin böyle bir lüksü yok." dedim Jungkook'a dönerken. "Eğer Kolombiya'nın virüsle alakası varsa sustuğu için bu işi lehimize çevireceğiz."

Taehyung komutan ileri atılırken kaşları havalanmıştı. "Ellerinde eğer virüse karşı antibiyotik yoksa bize pek yardımları dokunmaz."

Ben de öne atıldım onun gibi. "Pek emin konuşmak istemiyorum ama bir kaç ay önce Kolombiya telafi olarak tekrar cins köpek teslimatı yapmak istedi. Ama ülkemizin durumu iyi olmadığı için reddedildi." Umuyordum ki düşündüklerim doğru olurdu.

"İyileştirilmiş köpekler mi demek istiyorsunuz?" dedi Taehyung Komutan aydınlanmış bir şekilde. kafamla onayladım. "Eğer virüsle bir ilgisi varsa evet."

"Biz yine de kendimizi her şeye hazırlayalım." Jungkook'un söyledikleriyle anında gerçekliğe dönmüştük. Doğru söylüyordu. Düşündüklerimiz, şüphelerimiz boş çıkabilirdi.

"Kalıbımı basarım Kolombiya'nın bu işte bir rolü vardır. Durup dururken sebepsizce teslimatı iptal edip sonra tekrar teslimat yapmak istemeleri normal değil. Hele de ki halkımız virüs yüzünden bir bir ölürken onlar teslimat derdindeler!" Yoongi heyecan ve öfke karışımı hareketlendiğinde elimle göğsüne bastırarak arkasına yaslanmasını sağladım. "Öfkene hakim ol Yoongi." Bu pek de emir güden bir cümle değildi. Bir rica diyebilirdik. Yoongi kafasıyla beni onayladığında elimi geri çektim ve ben de geriye yaslandım.

Good Traitor JK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin