#9 NO LAGE KABA REK E

57 5 0
                                    

Kaminda pa kas Deja ta atmití ku e no tin gana di bai kas. Na kas lo ta sinti laf i e no tin soño ainda. ''Dikon nos no ta ban bo kas? Ban pa mi batibu den Playstation. Òf wak televishon riba e pantaya grandi di bo''

Sinta den sofa ta wak TV.. Deja ta kita su sapatu nan bira drumi I buta su pia nan den skochi di Chris. ''mi pia nan ta morde mi ke masashi''

Chris ta kuminsá primi e pianan I karisia nan. Deja ta kremp i rèk pareu "aaah bo ta sirbi pa algu tòg'' Deja ta rilèks habri pia I lubidá kiko e tin bisti. E saya ta move i Chris por mira e panty kòrá di kancha sexy ku e tin bisti bou di dje. Chris ta tuma un chèns i kuminsá laga su man kuminsá bai mas ariba pasa Deja su ankle, rudia i karisia e parti paden si su bèl. Deja ta hala rosea sòft I morde su lep I rèk kabes bai patras. Chris ta sigui pasa man mas I mas serka di su parti honigpot. Deja ta tene rosea aden kada bes ku e man di Chris pasa. Antisipando ki ora e man ta yega kaminda e no mag yega pero ku e kier pa e yega pa kaba.

E eksitashon ta buta su nipples nan reakshoná i para firme manera dos sòldat. E ta hopi bisto l riparabel ku e drès ku e tin bisti. E tiki bèrgwensa/timides ku e tin ta but'é bòltu riba su barika pa tape. Ora e bòltu su drès ta trèk bai mas ariba desnudando su atrasnan bòl i e tanga ku ta pasa mei mei nan partiendo nan den un simetria perfekto i sensual. Chris su asombro di e kurpa perfekto i su deseo seksual ta buta ku e ta djis stòp I atmirá loke e tin ratu ta deseá. Deja ta keda ketu drumi, un tiki desapuntá paso e a bòltu I stòp e momentu ku kisas ta pèrdí pa semper. Nèt e ta bai bisa algu I e ta sinti Chris su dede nan na su ankle ta bini ariba. Su kurason ta kuminsá bati mas duru. Chris porfin a yega na e parti paden di su bèl. Pa puru instinto e ta hisa su heup habriendo I ofresiendo su parti íntimo na Chris. E ta sinti kon su panty ta wòrdu kita I ta hisa su rudia pa fasilitá esaki. Despues e ta sinti kon Chris ta habri su blat nan di atras for di otro. Ta manera nan a basha awa friu riba su kurpa. E lenga di Chris ta den su Flor ros. E ta di buk doggy style I Chris ta satisfasiendo e ku lenga di patras. Djis imaginando e bista aki ta hasié mas eksitá. Chris ta chupa I lembe tur e líkido ku su kaha di amor ta generá manera un hende ku tin dias kanando den desierto sin nada di bebe.

Deja ta morde e man di sofa pa e no mester grita aunke e sa ku e ta gañando su mes. E plaser ku e ta sintiendo lo ta imposibel pa keda sin ekspres'é. Ora e sinti ku su trein ta hopi serka di yega station e ta bisa Chris ''no, lanta''.

Nan tur dos ta lanta. Chris ta kai sinta riba e sofa i Deja ta subi sinta riba dje. Deja ta kuminsá sunchi Chris I karisi'é na su garganta I ranka habri e kamisa ku e tin bista bulando tur boton. Chris tambe ta kue e drès kit'é pas'é over di Deja su kabes. E shimis ta keda pega na e kabes di Deja butando ku e ta keda man den laria. Chris ta chupa I primi su pechu nan miéntras e ta tin Deja koutivo manera un prizonero di plaser man den laria den e shimis. Ora porfin e shimis kita Deja ta baha for di Chris I kita su karson. Promé biaha ku e ta haña chèns di mira loke e a mira semper a marka den karson kara kara. E pensamentu ku ta e tin Chris eksitá asina aki tin e mes loko. Den sekreto esaki tabata algu ku semper tabata laga su kurason bati mas duru.

E ta djis lembe e tep promé pa despues pasa su boka den banda na e shaft. Chris ta laga un uhhmmm sali I su tenchi nan ta krùl. Deja ta hink'é kompletu den su boka miéntras e ku Chris ta wak otro stret. Úniko kos ku nan ta mira den otro su wowo ta plaser. Deja ta stòp I kuminsá bai ariba. E ta pasa su lenga bai ariba miéntras su pechu nan ta raspa na e kurpa di Chris pasando un rel ineksplikabel den tur dos su body.

E ta subi sinta riba Chris I e ta sinti kon e erekshon ta penetr'é bai paden. E ta hasi djis un tiko doló pero unu dushi. Poko poko nan kurpa ta drenta otro I bira unu miéntras tur dos ta keña di plaser. Nan ta sunchi I esaki ta hasi lokual ku nan ta sintiendo 100 biaha mas intensivo. Deja ta brasa Chris I subi baha riba dje agresivo.

Chris ta lanta para ku Deja riba dje . E ta karga Deja I den e posishon aki keda penetr'é. Deja keda grita asina duru ku si nan bisiña tabata makamba e lo a bèl polis sigur. E ta karga Deja bai kuné n'e e mesa di komedor. Ei e ta basha tur kos ku tin riba e mesa abou but'é drumi I nan ta sigui ku nan guera ku a bira manera un kompetensia di ken por laga otro sinti mas plaser. Nan movementu nan ta intensifiká. Deja te keña I Chris tambe. Deja ta dera su uña nan den e atras di Chris I bras'é ku su pia nan. Chris tambe ta bras'é duru i kuminsá drenta sali mas duru i lihé.

Nan tur dos ta sinti ku nan ta serka. Chris tin hopi gana di bisa Deja kuantu e stim'é, e momentu aki ta dun'é gana di atmití e amor skondí ku e tin años ta kana kuné. E amor ku e tin miedu di revelá paso e no sa si esaki lo juist hala Deja mas leu di dje. E no sa ku Deja ta sinti mesun kos òf esaki ta e trabou di tur e biña nan ku Deja a bebe na Lanthùis Brievengat. Pero aworakí e no tin kunes, e ta kontentu ku Deja ta su promé. E momentu ta sinti bon e ta sinti korekto.

Deja ta sintiendo loke e a fantasia hopi anochi kuné. Vários anochi a pas'é masturbando I pensando riba Chris. E hòmber ku semper tabata tei pe, e hòmber ku e lo laga tur kos I tur hende pe si e mester pidié. E hòmber ku e tin gana di bisa ku e stima pero ku e tin miedu ku e hòmber no kier e mas ku djis un amiga. E hòmber ku e no sa ku aworakí ta tene relashon kuné djis paso e tin duele di dje. Pero aworakí e no tin kunes, e ta kontentu ku Chris ta su promé. E Momentu ta sinti bon e ta sinti korekto.

Deja ta sinti ku e ta biniendo I e ta fluister esaki den e ora di Chris. Chris tambe bras'é duru I bis'é mi tambe. Deja ta brasa Chris fuerte nan kurason batiendo duru na mesun ritmo. Su uña nan garando deep den su kueru. E ke bis'é mi stimabu, pero na último momento e ta kambia su frase hasié ''mi stima bu...e koki''. Chris ta kontesta ''mi tambeeee.'' miéntras nan ta tembla den brasa di otro I yega e tòp di e seru di plaser.

Nan ta keda drumi brasa banda di otro manera kos ku nan a smèlt pega i no por los mas. Niun di dos no ke bisa nada pa no daña e momentu aki ku tabata un soño ku a bira bèrdat. Pero e lo ta algu ku nunka niun di nan dos lo atmití na otro. Bisa algu lo ta un insulto na e momentu inolvidabel aki. Djis bras'é duru i no lag'é bai nunka.

Ring ring telefon ta ring. Esaki ta saka nan tur dos di nan trans i nan ta regresá tera bek for di e shelu ku nan tur dos tabata zueif aden. Ta Dave ta bèl. Deja ta tene e telefon miéntras e ta keda ring i bira missed call. Riba e telefon tambe Deja ta mira kon lat ta i bisa Chris ku un stèm suave sin por wak e den kara. '' ta lat hibami kas''. Chris tambe ku no tin forsa pa wak Deja ta djis move kabes i lanta kuminsá bisti paña.

Dilanti kas di Deja i su mayornan nan ta bolbe kompartí un momentu di silensio.

''Deja mi stimabu lokual ku a pasa awe no ta un eror. E eror lo ta si nos no ta huntu.''

''Chris mi stimabu, djis pidimi i mi lo legumai Dave. E ta un bon hòmber pero mi kurashon ta di bo''.

Pero na lugá di bisa esaki tur dos ta keda ketu i bisa otro un bonochi inkómodo i Deja ta baha for di outo. Chris ta wak Deja kual ta ku lomba pe i pensa ''Porfabor bira bin bek'. Deja kual ta kanando ku lomba pa Chris ta pensa ''yamami, porfabor yamami bek''. Nan tur dos ta pause un ratu i give up numa riba nan sintimentu nan.

Chris ta keda wak Deja bai paden i ta rabia ku su mes. E ta hopi rabia i desapuntá den su mes ku e no tatin e kurashi pa kompartí su sintimentu nan berdadero. Deja tambe ta kore stret bai den baño i yora miéntras e ta bañando paso e no a bisa nada.

Chris ta bai su kas bai i kuminsá limpia e káos sexual ku nan a laga atras. Limpiando e ta topa ku e renchi orea di Deja.

TELEFON (papiamentu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin