15. Sadašnjost

643 52 5
                                    

Nikola

Dušica se sve više trljala uz mene, a ja više nisam mogao da izdržim. Krenuo sam da joj otkopčavam dugmića na košiljici i ujedno da preklinjem sudbinu što nije u nekoj majčici. Kada sam joj je napokon svukao, brus sam samo povukao prema dole, a njene dve savršene sise su se našle ispred mene. Jebote, kako su samo savršene!

Bacam se na njih svojim usnama. Dok jednu ljubim drugu bradavicu uvrćem prstima. Njeni uzdasi zadovoljstva su raj za moje uši. "Nikola samo tako nastavi, molim te... Nemoj da staješ!" Moj ego sve više i više raste, baš kao i moj kurac. Jebeno je hoću odmah, ali takođe hoću da je dovedem do ludila. Stavim ruke oko njenog struka, pa je podignem, a nju odmah obuzme razočarenje.

"Dušice, hoću samo da ti skinem pantalone, a i moje", njoj se odmah vrati osmeh, pa se prebaci do mene i krene da se otkopčava. Kunem se da nikada brže nisam raskopčao farke i svukao ih zajedno sa boksericama. Dušica se vratila na mene, a ja sam jedva ostao sa dahom kada sam video njeno golo telo. Iako je ona odmah krenula da me uzjaše spustio sam je da sedne samo na moje krilo i sa jednom rukom sam držao njene iza njenih leđa, dok sam drugu stavio među njena bedra.. Jebote, kako je vlažna!

"Džoni, odmah da si mi pustio ruke!", zapovedno će Dušica i ja bez reči učinim šta je želela. Ona ih postavi na moja ramena, nasloni svoje čelo na moje. I skliznula je niz moj ponos. Tako je uska, tako je savršena. Ovo je bolji osećaj od svih mojih maštarija o seksu sa njom. Koga zavaravam, ovo je najbolji osećaj koji sam doživeo sa bilo kojom devojkom.

Pomerao sam je prema gore, pa prema dole. Bože, nikada neću moći da se zasitim da budem duboko u njoj. Nikada! Ovo je bilo tako dobro, tako ispravno! Kada sam ga opet skoro izvadio iz nje, pokušala je odmah da se vrati natrag. Htela je da se zakuca na moj kurac. Počela je da cvili od želje, trudila se da bude jače od mene i da se uz pomoć svoje snage opet nabode na moju alatku. Šapuno sam joj: "Ljubavi, moramo polako. Želim te tako jebeno da ću odmah svršiti, ako krenemo tvojim tempom."

Ona mi je na to liznula vrat, pa mi tiho šapnula: "Svrši onda." Potom je počela da me gricka tik ispod uveta. Od osećaja njenih usana na mom vratu jedva sam uspeo da progovorim: "Ne, dok ti ne svršiš."

Njena ruka je krenula prema mom kurcu, ali sam je odmah u tome sprečio. Opet sam uhvatio njene ruke, stavio ih iza leđa i držao ih jednom svojom. "Dušice, nema brzanja", rekao sam promuklo.

Ona je oblizala svoje usne, potom se nesvesno ujela za donju. Ispustila izdah i rekla je: "Kako Vi kažete, gospodine."


Dušica

Lagano je svojim kurcem mazio moj otvor. Tako me jej mučio. Već i ova predigra je erotičnija od bilo kojeg seksa sa Veljkom. Sve ono što sam čitala o seksu, sada znam da nije samo preterano napisano od strane nekog autora, već da ti osećaji stvarno mogu da se probude. Iako znam da Nikola ima devojku, ovo sa njim mi se čine ispravnim. Znam da sam najveća stoka i licimer, jer sam Veru stalno kritikovala što juri zauzete momke, po nekada čak i oženjene, ali Nikola bi u meni probudio ovu zaboravljenu strast i da sam ga srela dok ima sa Anikom troje dece.

Nikoli se nije žurio nego je svojim kurcem mazio moj klitoris, što je prouzrokavalo moje drhtanje. Mučio me je, a meni je ovo mučenje i više nego prijalo. BIlo mi je lepo biti u njegovoj milosti. Od silnog uzbuđenja iščekivanja bradavice su mi se toliko ukrutile da ih je Nikola opet nagradio poljupcima. O, Bože! Njegovi vlažni poljupci su počeli da u meni stvaraju još veću želju, pa sam primakla se bliže njegovom uspravnom kurcu, što mi je dozvolio. Krenula sam da se izdižem ne bih li ga zajahala, ali on me je odmah spustio natrag. "Budi strpljiva, ljubavi", mumlao je dok je grickao moje dojke neizmenično.

ZABORAVLJENE STRASTI | ✔️Where stories live. Discover now