Leiftan felszisszent, elmosolyodott ahogyan a fekete tollakból kicsordult a vére.
- Ezt nem Nyxtől tanultad...
- Ezt nem....
- Azt hiszed megtudsz ölni Nox?
- Nem..... azt akarom, hogy higgyenek nekem.A daemon hosszan figyelte meg a lány mozzanatait. A pengét görcsösen tartó mégis megremegő ujjakat, az ezüstszín íriszben megjelenő félelmet. Nox határozottnak akart tűnni, de egy olyan férfit, aki mindig tudta mit mondjon, nem tudott becsapni.
- Az apádat bosszulod meg?
A világos arcon egy félmosoly jelent meg, halkan szisszenve, ahogy a félvér reagált a kérdésre.
- Én nem te vagyok Leiftan.... nem élvezem ezt! Segítenem kell a nővéremnek de senki nem fog hinni nekem, ha te kinyitod a szád! A hazugságaid túl könnyen fertőznek meg mindenkit!
Nox egy pillanatra habozott, a tündér pedig ezt használta ki ellenne. Megragadva erősen a félvér kézfejét, rántotta ki fekete szárnyából a fekete pengét. Felmordult, a fájdalom hirtelen élénkséggel tódult végig a testén. Fordított a lányon, azonban mielőtt elvehette volna a pengét, az hamuvá vált a félvér kezében. Nox észrevette a hibáját, óvatosabbá vált.
- Ne játssz ellenem, nem akarlak bántani.
Suttogta a hosszabb fülbe. Tompa mégis valahol parancsoló hangnemére a karja szorításában fogva tartott test megremegett.
- És mindenki mást igen?
Nem érkezett válasz, de nem is vált szükségessé. Mindketten tudták, hogy igen. Bárkit, aki Leiftan tervének útjában állt. Bárkit, aki megpróbálja megállítani a bosszúját. Az egyetlen kivételt megmondhatatlan okokból kifolyólag Nox jelentette. Ezt viszont nem kötötte a félvér orrára. Koncentrált, a szívverésük hangja nyugtatta le annyira, hogy régen használt mágiáját éppen csak elővegye. Halvány zöld fény mellett gyógyult be a vérző seb a fekete tollak között, még elegendő időt adva a számára, hogy visszavegye megszokott kinézetét. A test rándult a kezében, megtörve a csendet. Leiftan karja engedett, Nox pedig erőszakosabb lendülettel szabadult. Nem bukott orra, habár a férfi fél mosollyal már szinte várta. Halk sóhajt engedett, széttárta a kezeit. Senki nem vette észre őket. Nox haragja maga alá temette a félelmét. Megint a férfi állt nyerésre.
- Válaszért, választ.
Nox bizalmatlanul vonta össze a szemöldökét, beleharapott az alsó ajkába. Nem bízott a daemonban, de tudnia kellett hol van a nővére. Mély levegőt véve húzta ki magát, aprót biccentett.
- Legyen. Kezdem én. Hol van Nemesis?
- Fogalmam sincs. Utoljára úgy tudtam, hogy visszatért a Seeraphynekhez.
Leiftan látta a félvér arcán, hogy nem ezt a választ várta.
- Az igazat kell mondanod Leiftan. Ez így működik.
A férfi nem válaszolt, csak halvány mosollyal megdöntötte a fejét. Szórakozott a lányon, ő pedig ezt értette! Ugyanakkor.... Noxban megjelent az a gondolat, hogy mi van, ha tényleg igazat mond a daemon.
- Az én köröm jön. - Jelentette ki jelentőségteljesen, egy pillanatig azonban habozott a kérdést illetően. A logika azt kívánta, tudja meg, ki tanította a félvért a rejtett pengékre... a szíve azonban azt erőltette, hogy tudja meg, ki mert hozzáérni a lányhoz. Elkomorodott, amíg lecsitította benső érzelmeit s utat engedett a tiszta stratégiának.
- Ki tanította meg a pengék előhívását?
- Minerva mátriárka. Miért?
- Ez egy régi használata a mágiának. Akit megvágnak a pengével átmenetileg nem tudja irányítani a mágiáját. Te még gyenge vagy, ezért ki tudtam védeni és csak átmeneti problémát okoztál a számomra.
Hosszan meredtek egymásra és a pillanatnyi csend mindkettőjüket elvezetett valakihez. Egy olyan személyhez, aki úgy tűnt többet tudott mindkettejükről. Leiftan pillantása elárulta, hogy ha Nox a nővérét keresi, akkor a másik ajtón kellene kopogtatnia, a félvér pedig apró döbbenettel, de felfogta a néma üzenetet. Mielőtt a férfi ismételt kérdésnek vethette volna alá a lányt, Ezarel jelent meg amaz mögött. Karjával megragadta a félvér csuklóját s egy határozott mozdulattal rántotta maga mögé. Farkasszemet nézett a szőke hajú férfival, akinek nem tetszett az, amit a türkizes pillantásban látott.
- Jobb, ha megadod magad Leiftan, hamarosan itt lesznek a többiek is.
- Fogalmam sincs miről beszélsz... - halvány zavart mosollyal kezdett bele a játékába, de az elf csak megrázta a fejét.
- Tudom mi vagy Daemon! Tudom mit tettél.
A zöld szempárból eltűnt a zavar és érzelemmentesen nézett át a másik férfi válla fölött. Nox őt fürkészte, de az egyik keze ott pihent az elf vállán. Kellemetlen... gondolta Leiftan, míg megdöntötte a fejét. Vegyes érzések uralták, mióta csak visszaérkezett s nem tudott ez ellen mit tenni. Ha Nox a közelben volt, mindig elő törtek a legmélyebb zugokból is. Érezhető feszültséggel telt meg a légkör, a világ pedig mintha elcsendesedett volna csakis a helyzet drámai fokozására. Az elf kitartóan állta a sarat, mögötte a félvér azonban látta ahogyan a daemon őket méregeti. Amint zöld szemeiből eltűnik a fény s csupán ridegen tapasztja rájuk, ahogyan a férfi álla megfeszül a benne uralkodó indulatoktól. Mert ezt Ezarel nem vehette észre, de Nox látta. Azt viszont ő sem tudta, hogy Leiftan latolgatja az esélyeit. Csak akkor menekül s dobja el a tökéletes álcáját, ha nincs más lehetősége. Ezarellel könnyedén elbánna, de ha megjelenik Valkyon, Nevra és a pereputty, akkor az már több bonyodalmat okozhat. Főleg mert habár a szárnyát meggyógyította, de azt már nem kötötte a lány orrára, hogy az erejében érezte a pillanatnyi fennakadást. Döntött. Ehhez mérten pedig kihúzta magát, nyakát megroppantotta s habár nem változtatott az alakján, a nyomás érezhetően erősebb lett. A fél seeraphyn tudta, hogy az elfnek nem lenne semmi esélye, emiatt hátrált pár lépést, ám a szürke szempárját nem vette le a daemonról. Még nem végeztek..... időt kellene nyernie, mind Ezarel, mind a saját élete miatt. Nox kitárta maga mellé két kezét, azokban pedig hirtelen pár fényes villanás mellett jelent meg a két fekete pengéjű tör ismételten. Csak még egy kis időt..... ennyit kell nyernie.
YOU ARE READING
REVERIE
Fanfiction"Nem az számít, hogy honnan jössz. Sokkal inkább az, hogy hova tartasz." Nox Weiss fél éve került át Eldarya különös világába. A lány Eel gárdájának köszönhetően elvesztette az emlékeit saját világáról, ami erős ellentéteket okozott a gárdán belül...