Mikor Nemesis elfogadta a mátriárka segítségét, csak abba gondolt bele, hogy elég erőt szerez a nő által ahhoz, hogy túllendüljön az érzelmein s lezárja azokat. Az idősebb tündér csak egy híd az áhított lehetőségek felé amik szükségesek a bosszújához. Mert elvettek mindent tőle amit igazán fontosnak tartott. Belegondolni, hogy azóta becsapták mióta megszületett.... beletaszították a legsötétebb érzések közé. Azonban ezek a karmok nem kötötték többé gúzsba. Tüzet szítottak a lelkében, olyat amelyet nem lehet egyszerűen kioltani s minden ehhez hasonlatos próbálkozás csupán olaj a lángokra.
- Most próbáld meg még egyszer.
Minerva hangja mélyen csendült a hatalmas helyiségben ahová vitte Nemesist. A ridegség, a határozott parancs amivel közölte mindezt már nem lepte meg a fiatal seeraphynt. Az sokkal inkább, hogy volt képes a nő ennyi éven át maszkban élni mások előtt. Nemesis előre pillantott, a hűvös kő asztalon egy apró egérhez hasonló familiáris volt elkábítva. Ha szenvedett is, azt némán tette.
- Gyerünk Nemesis, így nem jutunk előrébb. Minél többet használod a képességed ezen oldalát, annál inkább gyengül a rád rakott rontás.
Lehetett abban valami amit a nő állított. Mióta eljött vele s a szokatlan kiképzésében vesz részt, a látását vissza kapta. Napról-napra tisztult a világa. Újjászületett holott sosem gondolta volna, hogy ez lehetséges. Mikor Minerva nem figyelte, vagy a lelke nem háborgott annyira, gyermeki csodálattal mérte fel a környezetét. Az itt uralkodó hűvös színeket, a szikla pontos kinézetét, a textúráját amire eddig nem tudott volna pontos leírást adni. A vizet amely csobogott a bal sarkon pár kivájt kőzetből, az elvétve észrevehető gazt amely megpróbált ezen a zord élőhelyen is túlélni. Minden szín ami párosult a már ismert hangokkal, tapintásokkal egyfajta hitetlenséget adott neki. Mégis, hogy hagyhatta ki eddig mindezt? Az idősebb seeraphyn betartotta az ígéretét, most Nemesisen volt a sor.
Lehunyta a szemét, koncentrált. Érezte ahogyan a vére felpezsdült, ahogy a testében végig futott valami kellemes forróság, míg egy érzés folyamatosan növekedett mellé. Képtelenségnek vélte szavakba önteni s mégis élvezettel fogadta. Az indulat erősítette az igazságérzetét. Mindazt amiben hitt. Szinte öntudatlanul mozgatta meg jobbján ujjait, azzal finoman húzta végig a begyeket az élőlény selymes szőrén. A mozdulatot vérvörös csíkok követték hűségesen, a bejárt út alatt pedig az apró test többször is megrázkódott. A tündér egyfajta vonzást érzett folyamatosan. Ez pedig arra késztette, hogy bele sem gondolva ismételte meg az előzőeket újra-újra. Nemesis szeme mindegyik után egyre erősebben nyerte vissza a színét. Élénk, mély-rózsaszín szempár, amiben vissza költözött az élet fénye annak ellenére amit éppen tett. Eddig finom vonásai erősebbé váltak, világos bőrén a nyakától kifelé hasonlóan ágaztak el a szeméig a vöröses vonalak. Egy utolsó érintés, az eddig némán szenvedő apró test pedig hirtelen ernyedt el. Nemesis fel sem fogva a tettét vonta fel kezét, vizsgálta meg a külső-belső részét kezének. Mindenhol mintákat formáltak, mint egy újfajta tetoválás amely a szívének ritmusára pulzált fel. Ez volt az az erő, az a nyomás amit eddig keresett. Az arca felragyogott, széles, büszke vigyorral fordult a mátriárka felé. Az elégedetten bólintott a látottakra. Egy köböl vájt alkalmatosság trónolt, mintha csak saját birodalma lenne. Kézfejével könnyedén megtartotta az állát, csupán egyik lábát emelte át a másikra. Változtatott a súly elosztásán. A seeraphyn kisugárzása határozott volt, még ezekkel a szörnyű gondolatokkal is roppant nemesi és nőies. A bábját figyelte, annak tudatlan boldogságát. A külsejét amely fokozatosan változott meg az apró próbálkozásokkal. Lebbenő, durvább haját, mély pink szemét, sápadtabb bőrét. A szeme alatti sötét karikákat, az ujj begyektől induló, kézfejéig fokozatosan elhalványodó sötétedését a bőrnek. Ő teremtette. Kinyitotta, mint Pandora szelencéjét és használni is akarta hamarosan. Nemesis Amarth egy aduász volt a kezében. Elégedettséggel töltötte, hogy minden a tervei szerint haladt, az meg főleg, hogy az ostoba Nyx Amarth a végén feláldozta magát s esélyt adott a mátriárkának arra, hogy megtalálja Nemesist. Megrázta a fejét olyan gondolatokkal tarkítva, minthogy "Ostoba férfi". Lehunyta a szemét megunva az elemzést. Már nem kell sok idő ahhoz, hogy rátehesse a kezét a kristály erejére. Átkozottá teszi és elveszi a hatalmát. Nem uralni akarja Eldaryat, annál sokkal magasztosabb cél lobog a szeme előtt. A nép élére áll s megbosszulja mindazt amit a tündérekkel tettek. Azok, akik pedig elárulták őt vagy a faj érdekeit, megbünteti. Korlátozza a maana áramlást, anyja és halálhozója lesz egyszerre mindenkinek. Mert belehalnak maguktól az ostobák. A gondolatokra kellemes sóhaj hagyta el az ajkát. Olyan hosszú ideje várt erre. A családjából ő lesz az, aki be is tudja teljesíteni létük értelmét.
Komótos mozdulattal állt fel. Intett a fiatal felé, de nem állt meg.
- Gyakorolj, élvezd ki képességeid új formáját. Később találkozunk.
Nemesis pedig bő bólintással egyezett bele.
KAMU SEDANG MEMBACA
REVERIE
Fiksi Penggemar"Nem az számít, hogy honnan jössz. Sokkal inkább az, hogy hova tartasz." Nox Weiss fél éve került át Eldarya különös világába. A lány Eel gárdájának köszönhetően elvesztette az emlékeit saját világáról, ami erős ellentéteket okozott a gárdán belül...