Dneska je 3.prosince. Je neděle. Zítra ráno jedu na lyžák neboli lyžářský zájezd. Celkem se těším, ačkoli tam nikoho neznám. Až na Kylea, mého bratra, ten jede se mnou.
Už mám vše zabaleno. Mám velký černo bílí kufr a menší batůžek do autobusu.
,,Laro, pojď na oběd" zakřičí na mě mamka.
,,Běžím" řeknu na zpět.
Seběhla jsem dolů. Celá rodina už seděla u stolu.
,,Co máme k obědu?" zeptala jsem se.
,,Boloňské špagety" řekla mi mamka.
,,Hmmm....mňam" olízla jsem si rty.
,,Ježíš zas boloňský?" řekl Kyle.
,,Vždyť jsme je měli tak před měsícem" protočila jsem očima.
,,Jestli měsícem myslíš týden tak ok " uchechtl se Kyle.
,,Ha ha ha" řekla jsem, a posadila se na své místo vedle mamky a Kylea, taťka byl naproti.
,,Laro, zajdeš potom prosím nakoupit? Ať máte něco s sebou na ty lyže" zeptala se mamka.
,,Jasně že jo, bez toho by to nešlo" řekla jsem s úsměvem.
Když jsem dojedla, tak jsem se šla obout. Mamka mi dala seznam co tak mám koupit. I když jsem seznam vzala, stejně koupím něco jiného.
,,Páčko" zakřičela jsem a vydala se směr obchod.
V obchodě jsem prošla všemi uličkami které v sobě ukrývali to co jsem potřebovala. Sladkosti!!!
Když jsem měla vše vybrané vyšla jsem k pokladně. Byla tam menší fronta. Zařadila jsem se proto za nějakého kluka.
Když přišel na řadu on, vyskládal svůj nákup na pokladní pás. Teda jestli se tomu dalo říct nákup. Byla to 2,5 l flaška coly a asi 10 pytlíků chipsů.
,,167 korun prosím" řekla paní za pultem. Byla to spíše slečna. Bylo jí tak tolik co mě.
,,Eee ne," řekl ten kluk. Bylo mu tak o rok, dva víc.
,,Ale, musíte" řekla "holka" za kasou.
#####$
,,Čau" řekl ten kluk a odešel.
,,Další prosím," řekla naštvaně holka za každou.
**********
Doma jsem byla tak za půl hodiny. Celou cestu jsem se totiž smála tomu co jsem viděla. Nechtěla bych být ta holka. Ačkoli ona si svůj "osud" vybrala sama.
Já jsem nikdy jsem neměla kluka. Tudíž jsem ani neměla první pusu.
Vyskládala jsem nákup na stůl. Vzala jsem si od všeho půl. Tedy skoro u všeho. Došla jsem nahoru k sobě a dala do kufru ještě to co jsem donesla.
Pak jsem zalezla do postele s mobilem.
Bylo teprve půl deváté a já už byla unavená jak pes.
Zašla jsem proto do koupelny kde jsem se umyla, a převlékla do pyžama. Následně jsem si vyčistila zuby. Ještě jsem si rozpustila vlasy. Zítra mě čekalo vstávání už v 5 hodin.
Šla jsem proto už spát. Jen jsem si ještě projela sociální sítě.
Hned mi naskočilo několik upozornění. Bylo to většinou o tom že někdo přidal nový příspěvek. Potom jsem si ještě chvíli psala s mojí kamarádkou, jestli ji tak můžu nazvat. Je to prostě holka ze třídy, tedy logicky spolužačka. Je celkem fajn. S nikým jiným se ze třídy nebavím. Všichni jsou namyšlení a sobecký.
ČTEŠ
Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️
FanfictionLara se rozhodne jet spolu s jejím starším bratrem Kylem na lyžařský zájezd. Potká tam slavné magcon boys. Stanou se z nich přátele? Jak to bude dál? Děkuju moc za vote, komentář i přečtení. Cover by @_Elinel_