~26~

1.7K 43 17
                                    

*na konci je vysvětlený to co jste možná ani nepostřehli (umh...přečtěte si kapitolu a na konci to snad vysvětlím líp)*

Vzbudila jsem se poměrně brzo. Čekali jste otravný zvuk budíku a mrzutý vstávání? Dneska ne. Vzbudila jsem se už snad v půl pátý ráno. Fajn, dobře, to bych lhala. Bylo něco málo po pátý hodině ráno. Hádám že to bude tím že můžu spát do kdy chci. Proto se budím tak brzo. Prostě...určitě to znáte.

Vstala jsem a koukla do zrcadla. Vypadala jsem celkem obstojně, proto jsem bez jediné úpravy vyšla na chodbu a sešla dolu. Našla jsem tam sedět Ginu. ,,Dobré ráno" pozdravila, jsem ji. Pozdrav mi oplatila a postavila přede mě hrnek s čajem a talíř na kterém byly topinky s nuttelou. Děkovně jsem se na ni usmála.

Potom co jsem všechno snědla jsem vyběhla zpátky do pokoje. Sierra prý šla do práce a mamka si práci šla hledat. Možná bych si nějakou práci nebo alespoň brigádu, měla najít. V pokoji jsem si našla něco na sebe. Vybrala jsem si černé legíny a bílé tričko s nápisem California. Přes to jsem si přehodila světle hnědý až béžový kabát. K tomu jsem si vzala kabelku a šedý klobouk, který to krásně doplňoval. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a sešla dolu do kuchyně. Nikdo tu nebyl. Nechtělo se mi je hledat, proto jsem vzala papír na který jsem načmárala krátký vzkaz, s tím že se jdu ven kouknout po nějaké práci. Papír jsem připevnila na ledničku, z které jsem si poté vyndala minerálku. Schovala jsem si ji do tašky a šla se obout. Vzala jsem si Conversky a vyšla ven. Zavolala jsem si taxi, který tu už stál. Nasedla jsem a nadiktovala řidiči adresu, kterou jsem si už ráno vyhledala.

Dojeli jsme na místo. Zaplatila jsem mu tolik kolik mi nadiktoval. Vysedla jsem a vydala se k restauraci, kterou jsem si ráno našla. Vešla jsem dovnitř a rovnou šla k ,,ostrůvku". Nevím jak se tomu říká. Všimla si mě mladší slečna. Mohlo ji být sotva 15. Usmála jsem se na ni a ona za mnou hned přišla. ,,Dobrý den slečno. Čekáte na někoho nebo jste sama?" usmála se na mě.

,,Přišla jsem sem kvůli té brigádě" znova jsem se usmála. Ona přikývla že ví a zavedla mě do kuchyně, kde už pobíhalo plno kuchařů a kuchařek. Ze všech možných stran se ozývaly rozkazy a cinkání nádobí. Přivedla mě za jednou ženou která vypadala jako šéfkuchařka. Což by i sedělo. Jako jediná z nich měla tmavší zástěru. Lišila se i tím že vypadala oproti ostatním vyrovnaně, mile a hlavně nikam nespěchala.

Po seznámení jsem zjistila že holčina co mě zavedla za paní Moorovou je její dcera Emily. Obě jsou moc milé, takže mám práci. Za týden nastupuju.

Domu jsem se dostala zase taxíkem okolo půl třetí odpoledne. Emily mi dala něco z jejich restaurace, a vzhledem k tomu že to bylo zadarmo, tak jsem to nemohla odmítnout. Nikdo nebyl doma, proto jsem šla k sobě do pokoje kde jsem se zavřela s mísou popcornu a až do večera koukala na Netflix.

O pár měsíců později...

,,Tohle odneste ke stolu čtyři" ukázala mi Julie. Bylo to víc jak pět talířů. Bezva. Vzala jsem tři a rozešla se k jednomu z největších stolů tady. Seděli tam čtyři slečny asi ve věku mé mamky. S nimi tam byli malý chlapeček a holčička. Podle mě jim bylo tak 6 let. Netuším co to má být za seskupení ale řešit to nehodlám.

-------------

Dneska už končím. Pracovala jsem tu dneska od rána a teď už je šest. Došla jsem za Chrisem, Rose a Em se kterými jsem se rozloučila a šla domu. Dneska jsem si taxík nevzala, chci se projít na čerstvém vzduchu.

Došla jsem domu. Už jak jsem vešla ucítila jsem krásnou vůni lívanců. Nevím kde se v téhle rodině vzalo to že se jí lívance k večeři. My je vždy jedli jen ke snídani. Neříkám ale, že by mi to vadilo, naopak. Navíc lívance od Giny jsou výborné.

Se všemi jsem se pozdravila a pustila se i s ostatními, kteří na mě čekali, do jídla. Rozhovor jsem moc nevnímala. Pořád jsem přemýšlela nad filmem, na který jsem se včera večer koukala. Když už jsem se chystala odejít, se ozval zvonek. Rozhlédla jsem se kolem sebe jestli nejsem tak nepozorná a nevšimla jsem si že tu někdo chybí. Bingo, Sierra. Nepochopila jsem ale to co řekla Gina: ,,To budou oni!!" a běžela otevřít. Oni? To si asi Sierra pozvala nějakou kamarádku. A nebo to bude Brent, její přítel, i když pořád říká že prý spolu nechodí, jsou spolu ale hrozně hezký pár.

Z chodby se začaly ozývat hlasy.

Tak jak začít...takžeee

Možná jste si toho ani nevšimli, ale tenhle příběh byl v podstatě celý leden...zrušený publikovaný? Prostě a jednoduše jsem ho na nějakou tu dobu skryla. Bylo to z osobních důvodů, které tu psát nebudu (pokud vás to ale třeba nějak zajímá napište mi do soukromých zpráv a já vám to napíšu, nemám s tím problém). Každopádně příběh se mi povedlo doplnit o další kapitolu. Jinak je možnost že někdy příběh znova skruju ale snad už nebude potřeba.

Doufám že se vám kapitola líbila, budu moc rád za vote i vaše povzbuzující komentáře. Do komentářů můžete napsat kdo si myslíte že přijde. Luv ya

Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat