~18~

2.5K 66 28
                                    

,,Takže, děti, no spíše tedy lidi, tohle je Legendary School. Budou tu do neděle. Dneska už nic dělat nebudeme, až na seznamovací hru" řekla Beth a celou jídelnou se ozvalo hlasité ,,Neee"

,,Nebojte, stačí jen říct své jméno a koníčky." dopověděl za ní Robin. ,,Takže až dojíte, tak je sraz v hotelovém klubu"

,,Tak co vy na to?" zeptal se nás všech Aaron.

,,Na co?" nechápala jsem.

,,Na co asi ty...." zadrhl se v puli věty, protože na něj Cam koukal vražedným pohledem ,,Héj, chtěl jsem jen říct ty..." zase se zadrhl kvůli Camovi, ,,vogo" dořekl konečně Aaron, akčoli bylo celkem jasné co se celou dobu snažil říct, ,,Co říkáte na to že tu s námi bude jiná škola?" konečně se pořádně zeptal.

,,Podle mě je to v pohodě, poznáme nový lidi" řekla Mahy.

,,Jakoby nás už nebylo...nevím, jsem linej to spočítat" řekl Shawn se smíchem.

,,Lidi, kdy zítra přijde ta Nicol?" ptal se Nash. Bylo poznat že se nemůže dočkat toho, až budou konečně spolu. Zaslouží si to. A já se musím oběma omluvit. Jsem prostě kráva. Ale s tím už nic neudělám.

,,Měla by přijet někdy ráno. Ale bude celej den vevnitř." řekla jsem a ostatní chápavě přikývli.

Dál jsme si už moc nepovídali. Jen chvílemi někdo něco prohodil. Po jídle který bylo celkem dobrý, jsme šli společně do klubu. Cestou jsme potkali několik skupinek lidi kteří šli taky do klubu. Nějaký z nich byli od nás jiní z Legendary.

Vešli jsme dovnitř a tam bylo pěkně narváno. Jediný volný místo na sezení bylo u otevřených oken, což není nejpříjemnější. Jinak bylo volno u dveří, ale to by jsme museli stát. To se samozřejmě nikomu nechtělo. Začli jsme se tedy ubírat pomalým krokem k oknům. Když mi někdo poklepal na záda.

,,Kočka jako ty by neměla sedět u okna" řekl mi. Byl to nižší blonďák, pořád vyšší jak já, ale nižší než třeba Cameron. Kolem hlavy měl bandanu, stejnou jako Taylor. Musela jsem se mírně pousmát, protože mi opravdu připomínal Taylora. Ačkoli Taylor byl hezčí.

,,Nech ji na pokoji" postavil se mezi nás Cam.

,,Cameee" zašeptala jsem směrem k němu. Očima jsem mu naznačila jestli by mohl odejít. Nevěřícně na mě zíral ale poslechl. Se smutným výrazem v obličeji poodešel za ostatními.

,,Ehm, tak jak se jmenuješ?" ptala jsem se toho blonďáčka.

,,Tomáš Pšenička, možná mě znáš jako Tom Sean" řekl a já jsem začla bloudit pamětí jestli někoho takového znám. Ale nejspíš...počkat, moje sestřenice Lili, je jí 10 pořád mluví o nějakým Tomovi Seanovi. Asi je to on.

,,Asi tě neznám, ale sestřenice možná" řekla jsem pořád bloudíc pamětí a snažit se vzpomenout.

,,Aha, co ty jak se jmenuješ?" zeptal se zase on mě.

,,Jsem Lara, Lara Ren" řekla jsem mu své jméno. Usmál se na mě.

,,Hezký jméno." řekl a usmál se ještě víc.

,,Tak já už půjdu" řekla jsem a pomalu se otočila.

,,Počkej," slyšela jsem za sebou, ,,Nechceš si sednout k nám?" zeptal se mě a já jen souhlasně kývla.

Došli jsme na jeho místo. Bylo to těsně u topení. Krása. Seděli tam už nějaký dva kluci. Hned jak mě viděli jít za Tomem tak se šibalsky usmáli. Nevím co to znamená, a ani to vědět nepotřebuju.

Cameron

,,Nech ji na pokoji" postavil jsem se mezi Laru a toho divnýho kluka z Legendary School.

,,Cameee" sykla po mě Lara a ukázala mi očima ať odejdu. Jen jsem vykulil oči a poté se odšoural pryč. Nechápu jak mi tohle mohla udělat. Já, mám jí hrozně rád, ale bojím se že ona mě ne, což se právě potvrdilo.

Lara

,,Eh, ahoj já jsem Lara" představila jsem se těm dvěma klukům.

,,Já jsem Lukáš" představil se první který byl o něco vyšší než Tom, ale byl stejně blonďatý. Jen jiný účes.

,,Já jsem Štěpán" řekl druhý. Ten měl naopak hnědé vlasy, které mu padali do obličeje.

Sedla jsem si mezi Lukáše a Toma a začala si s nima povídat. Zjistila jsem třeba, že Tom zpívá. Má dvě písničky, takže si je zítra pustím. Je prý celkem úspěšný.

Večer

Už se vracíme na pokoje. Doprovádí mě Tom. On má pokoj o patro výš.

,,Tak dobou krásko" řekl a dal mi pusu na tvář. Jen jsem se usmála a dala mu ji taky.

,,Dobrou" řekla jsem. Naposledy se na mě podíval a potom odešel. Já jsem se rozhlédla jestli nejdou holky. Samozřejmě že šli. Šel s nimi i Cam, Nash, Shawn a Matt. Když procházeli kolem mě, a našeho pokoje, všichni kromě Cama se zastavili. Cam si to kráčel pryč. Co mu do prdele je?

,,Co jsi mu řekla?" ptal se zvědavě Matt.

,,Nic, jen jsem šla s Tomem" řekla jsem klidně.

,,Tak to jsi..." začal Shawn, ,,Posrala" doplnil ho Nash. Nechápavě jsme na ně s holkama koukali.

,,Ale...nic...nic" řekl Nash.

,,Tak, jdeme zavolat tý Ari?" zeptala jsem se těch co tu zbyli.

,,Joooo" zakřičela Gabča že to museli slyšet až na recepci.

Vešli jsme dovnitř, a já zapla notebook. Odemkla jsem ho a našla jsem tam Ari. Byla online.

Jdeme volat? L.

Odpověď mi přišla bleskově.

Jj, je tu i Jade, tak ji poznáte. A.

Přečetla jsem to nahlas. Jak Matt slyšel jméno Jade, tak sebou trhl. Když jsem se na něj nechápavě otočila, dělal jakože se klepe zimou.

Vytočila jsem Ari. Asi po třech pípnutích to zvedla.

Guys, je to tu!
Nějak jsem se vžila do děje a napsala kapitolu. Má cca 900 slov.
Chtěla jsem ji už vydat protože jsem to slíbila. Teď v pátek jedu na Školu v přírodě, kam si sice beru mobil, ale nevím jestli se mi bude chtít psát. Budeme tam do středy. Takže jen tak.

A LIDIIIII!!!!!!

1,19k PŘEČTENÍÍÍÍÍ?!?!?!?! JÁ VÁS MILUJUU.

Já tu prostě brečím. Pamatuju si jak jsem byla mega happy u mý první knihy a měla jsem tam 30 přečtení. A tady prostě 1,19k.

MEGA VÁS ZBOŽŇUJUUUUUU.

P.S. Tom Sean je tu jen proto že se mi na tu postavu neskutečně hodil. Teď je tam sice za neutrálního člověka, ale počkejte ono to přijde. Jinak Toma Seana nesnáším. Takže taak.

Určitě mi do komentářů napište názor na tuhle kapitolu. Pokud jsi to dočetl/a až sem napiš do komentáře "If I can't have you"

Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat