~31~

1.5K 46 19
                                    

Už oblečená seběhnu dolu, kde už jsou všichni. Myslím tím celý magcon s Mahy a Kylem. Na sebe jsem si vzala bílé tričko s nápisem, šedé kostkované kalhoty, které mi sahají nad kotníky. Před to jsem si vzala černou bundu, dlouhou až pod kolena. Přes rameno si přehodím menší černou kabelku.

 Přes rameno si přehodím menší černou kabelku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Usměju se na všechny. Matt se na mě spiklenecky zazubí. Stejně tak i Nash. Oba je probodnu pohledem Opovažte se ceknout.

,,Tak kam se jede?" kouknu po ostatních.

,,Oni ti to neřekli? Jdeme do kina a pak do aquáče" zazubí se na mě Mahy. Drží se při tom s mým bratrem za ruku.

,,Ale já s sebou nemám plavky" postěžuju si. Už jsme v autě a vrátit se nemůžeme.

Jsme rozdělení do tří aut. Já s Mahy, Kylem a Mattem jedeme v jednom. Jede s námi ještě Shawn, který řídí. Jak jsou poskládaný další auta nevím. Vyjeli jsme první.

,,Nějaký koupíme, taky žádný nemám" odpoví Mahy. Dál ji neotravuju, protože se pustí do velmi důležité konverzace s Kylem, kde řeší jak poznat kde má žížala hlavu. Otočím se proto na Matta.

,,Tak co je mezi tebou a Dallasem?" mluví nahlas. K mému štěstí ho nikdo nevnímá.

,,Nic. Byla to jen pusa" odpovím pro jistotu tiše. Nechce se mi to dál rozebírat, tak se otočím na Shawna, jediného s kým se dá mluvit. Nebo jsem si aspoň myslela že jo. Pouští rádio na plný pecky a k tomu ho doprovází svým zpěvem. Takže mi nezbývá nic lepšího než přemýšlet nad tím jak jsem mohla tu píseň přeslechnout. Naštěstí zrovna zastavujeme před kinem. Není to uplně jenom kino. Je to velký obchoďák jehož je kino součástí. Nemáme kam spěchat a tak v klidu vystoupíme.

,,Lar? Půjdeme si vybrat nějaký ty plavky, dokud ostatní nepřijedou?" přistoupí ke mně Mahy. Konečně sama bez mého bratříčka. Přikývnu a společně vejdeme dovnitř. Ostatní, a tím myslím Shawna, Matta a Kyla, počkají venku na zbytek, a všichni se pak potkáme u kina. S Mahy projdeme dva obchody, jejichž jména jsem v životě neslyšela. Obě si nakonec vybereme stejné plavky.

U kina už na nás už nejspíš čekají

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

U kina už na nás už nejspíš čekají. Všimnu si jako první Nicol, kterou jsem ráno neviděla. Přijde ke mně a obejme mě. Usměju se a objímám ji. Všimnu si jak Nash něco pošeptá Camovi, který ho za to spražíné příliž hezkým pohledem. Nicol se ode mě odtáhne a přivítá se s Mahy.

,,Tak jdem lidi, ať ten film stihneme" promluví do ticha, které ruší jen tiché povídání Mahy s Nicol, Taylor. Všichni se tak nějak posbíráme a jdeme směrem k sálům. Když míjíme stánek s popcornem, nabídnu se že nějaký koupím. Samozřejmě by to nebyl Cameron, kdyby nešel se mnou. Ale co, sama bych to stejně neunesla.

Přejdu ke stránku, kde koupím 5 maxi boxů popcornu. Zaplatím a uhnu stranou, abych nezavazela. Otočím se na svého pomocníka. Pozoruje mě, a když si všimne, že jsem si ho všimla. usměje se na mě.

Vím že mě budete nenávidět za tak krátkou a o ničem kapitolu. Navíc takhle blbě ukončenou. Chtěla jsem se vás hlavně zeptat na jednu otázku, ale chtěla jsem k tomu něco napsat. Takže, mám si založit instagram profil, kam bych dávala informace o dalších kapitolách a otázky tohohle typu. Mohla bych vám tam i doporučit nějaké knížky které čtu, ať už na wattu nebo normálně. Mně osobně by to bavilo. Ale je to na vás. Děkuju za odpovědi a mějte se. Ahooj.

Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat