Rychle jsem hovor típla a opřela se o zeď za sebou. Jak je tohle vůbec možný? Cítila jsem příval vzteku a tak jsem radši zavřela oči a zhluboka dýchala. Snažila jsem se myslet na to dobré co z toho plyne. Třeba to že budu mít 2 domovy a 2 pokoje.
Po chvíli jsem se narovnala a otevřela oči. Předemnou stál Matt. Pokusila jsem se na něj usmát. ,,Ahoj Matty"
,,Co se stalo?" Pomalu mě nenechal domluvit.
,,Nic, co by?" snažila jsem se zakrýt emoce které se jako na povel hrnuly ven.
,,Tváříš se jako by ti někdo ukradl instagramový účet" zasmál se a sedl si vedle mě na postel.
,,Kdyby" uchechla jsem se a zavřela oči, ,,Naši se rozvádí" šeptla jsem.
Matt vyskočil z postele až jsem z ní málem sletěla na zem. ,,Počkej, to myslíš vážně?"
,,Myslíš že vypadám na to že si dělám prdel?" zvýšila jsem na něj hlas. Otevřela jsem oči a koukla na něj. Stál ode mě asi 2 metry, ,,Sorry, ale já teď nemám náladu"
----------
Taky už se vám stalo, že jste si říkali jak je dnešek nejhořší den vašeho života. Pak ale přišel den který ho trumfl. A takhle to šlo dál a dál. Až se jednoho dne stalo že vám rodiče oznámí rozchod a ten se kterým jste se vyspali zmizí bez rozloučení. Ironií je že včera byl pátek 13.12.. A komu to nedošlo tak za pár dní jsou Vánoce.
S těmito myšlenkami jsou došla ke Kylovi do pokoje. Máma mi psala ať mu to povím, prý na to už nemá sílu. Navíc s Kylem musíme vyřešit jestli má cenu tady zůstat. Abych řekla pravdu tak mě tu vlastně nic nedrží.
Zaklepala jsem na dveře a čekala až mi někdo otevře. Po nějaké té minutě, ano minutě, mi otevřel rozespalý Kyle. Vůbec jsem si neuvědomila že je tak brzo ráno. Teda spíš jak pro koho. ,,Lar? Co se stalo? Vždyť je teprve..." koukl na hodiny, ,,Půl devátý" zívl a pustil mě dovnitř. Svalila jsem se na nejspíš Arthurovu postel. Netuším kde byl, ale momentálně, mi to bylo jedno. Kyle se posadil na svoji postel a já mu řekla to, co mi před asi půl hodinou řekla mamka. Nevím jakou jsem očekávala reakci, ale tahle tuhle jsem nečekala ani omylem. Mykl rameny a zálezl zas do postele.
,,Tobě je to jedno?" zakřičela jsem a nechápavě ho sledovala.
,,Jasně že není, ale nějak jsem to tušil"
,,Takže ty tu hodláš zůstat a na jejich rozvod se vykašlat?"
,,Nechci jezdit domu. Vždyť jestli budeme bydlet u mámy tak nemáme kde bydlet"
,,To je jedno, musíme mamce pomoct. Nevím jak ty ale já jedu domu."
,,Neblbni Laro, co ti tvoji kámoši?"
,,Myslíš toho co se se mnou vyspal a bez jediného slova si odjel. Nebo toho co se se mnou bezdůvodně přestal bavit?" Uzavřela jsem debatu otázkou a vypadla z jeho pokoje.
Přišla jsem k nám do pokoje a začala házet svoje věci do kufru. Nikdo tu nebyl. Ani Mahy a ani Nicol.
Nevím za jakým účelem jedu domu, ale tady už nebudu.
,,Laro, co blbneš?" vešla do pokoje Mahy s Nicol a za nimi šli jak stín Nash s Cameronem. Mahy ke mně přišla a já se na chvíli zastavila a sledovala ji.
,,Jedu domu" oznámila jsem a zase začala balit. ,,Nebudu tu už ani minutu"
,,Ale proč?" ptala se.
,,Pověz mi, co by jsi dělala kdyby jsi se vyspala s jedním debilem a on druhý den zmizel bez jediného slova." Řekla jsem jí a prohlídla si je. Všichni se koukli na Camerona ale ten jen zakýval na nesouhlas a zmizel ze dveří. Zase jsem začala balit. Mahy s Nicol a Nashem po chvíli odešli a já v klidu dobalila. Zavřela jsem kufr oblékla jsem si světle hnědý kabát, černé džíny a bílé boty. Doladila jsem to šedou šálou.
ČTEŠ
Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️
FanficLara se rozhodne jet spolu s jejím starším bratrem Kylem na lyžařský zájezd. Potká tam slavné magcon boys. Stanou se z nich přátele? Jak to bude dál? Děkuju moc za vote, komentář i přečtení. Cover by @_Elinel_