Takže...jak bych začla aby to nebylo klišé. Což stejně bude ale co už no.
Vzpomínám si jak jsem byla u tety a hrozně se nudila. No a proto jsem, jak jinak, byla na mobile. Prohlížela jsem si ig a všechny socky. No a z nějakého, pro mě neznámého důvodu jsem si vyhledala Kamionyho. Ano jsem divná, ale to teď není důležité. Našlo mi to, mimo jeho ig a jeho fotek i story o něm, Míně a nějaký Báře či co. Začla jsem ho ze zvědavosti číst. Bcs jsem to tam nemohla najít celý, tak jsem si stáhla tu appku, Wattpad. Tam jsem našla svou první oficiálně (ne)přečtenou knížku ,,Můj bad boy" od _Elinel_ (btw. Mám od ní cover, který je naprosto doko) Den kdy jsem se připojila na wattpad - 10.11., jsem hned začala psát svou první knížku ,,Amy a Lukas" (btw. Ta knížka je strašně špatná, ale je mi jí líto smazat, takže si ji pls nečtěte, díky)
Od té doby utekl ani ne rok. Začla jsem psát novou knížku ,,Lyžařský zájezd" o kterém si myslím své. Dávno jsem ho chtěla smazat, ale neudělala jsem to, díky vám. A také díky vám, jsem mohla zažít ten pocit, když vidíte že si váš příběh o kterým si myslíte bůh ví co, přečte tolik lidí.Poděkování
Chtěla bych poděkovat všem co otevřeli tuhle knížku. Chci poděkovat těm co pro ní hlasovali. Těm kteří si můj příběh přidali na seznam čtení. Ale hlavně těm co mě v psaní podporovali. Prostě všem co si tohle čtou.
Zvlášť bych chtěla poděkovat just_me_gaby, _nattyy_ a depressedkiddo. Tyhle báječný holky jsem poznala tady na Wattu. Chtěla bych jim poděkovat za to, že mě vzali mezi sebe a podporovali mě při psaní tohohle. Díky holky ♡Přemýšlela jsem, a to dost dlouho, čím bych se vám odvděčila. Nic jsem nevymyslela. Ani kdybych vám dala diamanty nevyrovnala bych dluh. Budu moc ráda když mi napíšete, co pro vás můžu udělat, do komentářů, a já to s radostí udělám.
Pro ty co to až doteď nepochopili.
Dneska nebo respektive včera večer, jsme na téhle knížce dosáhli hranice 10k reads. Ještě včera odpoledne jsem si knížku prohlížela a bylo tam 9,99k, holky vám potvrdí že mě štvala ta malá hranice mezi 10k. Ale teď jsem tady, a píšu tohle poděkování. Chci aby jste věděli že moje jediné a velké DÍKY patří vám.Book by me/Eliška ♡♡♡
ČTEŠ
Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️
FanfictionLara se rozhodne jet spolu s jejím starším bratrem Kylem na lyžařský zájezd. Potká tam slavné magcon boys. Stanou se z nich přátele? Jak to bude dál? Děkuju moc za vote, komentář i přečtení. Cover by @_Elinel_