~17~

2.5K 70 7
                                    

S klukama, Molly, Miou, Mahy a Gabčou jsme se najedli. Když jsme měli dojezeno tak jsme vyrazili směr oxo tea. Zbožňuju oxo.

,,Molly!" ozval se radostný výkřik za námi. Všichni včetně Molly se otočili. ,,Jaktože jsi tady?"

,,Ari" vykřikla Molly a rozeběhla se za dívkou, která na ní před chvíli volala.

,,Lidi, tohle je Aria, Ari tohle je Lara, Mahy, Gabča, Mia, Cameron, Nash, Shawn, Jack J, Jack G, Matt, Taylor, Aaron, Carter a Hayes." ukázala na všechny.

,,Zdá se mi to, nebo jsme nějak přibrali?" komentoval, kdo jiný než Cameron.

,,Jo máš pravdu, když si každý dal hamburger i hranolky." popíchla jsem ho. Pak jsem si uvědomila že tu nejsme sami, tak jsem se otočila zpět na ostatní.

Chvíli jsme se všichni bavili. Zjistili jsme, že Ari bydlí v hotelu kousek od nás.

Společně jsme se dostali do autobusu. Je nemožný jak ten čas letí.

Ari si vzala taxi a jela k sobě na hotel s tím, že si večer zavoláme.

Ari má tady prý ještě kamarádku, tak ji třeba poznáme. Kdo ví, třeba bude milá.

Dojeli jsme na hotel a první co jsem udělala bylo, že jsem se s hlubokým výdechem svalila na postel. Po mně hned Mahy. Gábi s Molly a Miou šli k sobě. Jsme domluvený že po večeři, která je v 7, se sejdeme u nás na pokoji a zavoláme si s Ari a tou její kamarádkou. Jmenuje se mám pocit že Jade, jó Jade. Jsem na ni zvědavá.

,,Mahy nevíš kdy vůbec zítra přijede Nicol?" ptala jsem se

,,Hele to fakt nevím, ale nejspíš by měla být před obědem "doma". Beth něco v tom smyslu říkala." nad slovem doma udělala uvozovky.

,,Tak to je fajn, nemůžu se jí dočkat"

,,Vždyť já taky"

Následně jsem se šla převléct na večeři. Vzala jsem si

 Vzala jsem si

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



,,Mahyno, jdeme" zařvala jsem na ni, když jsem byla nachystaná na večeři. Říkáte si proč se tak "parádím" když jde jen o večeři. Beth a Robin řekli, že u nás na večeři bude nějaká škola, která tu bude do neděle. Dneska je pátek. Tudíž přes víkend. Snad to bude normální škola a ne nějaký prasáci. Ano nad tímto tady cca 10 minut přemýšlím.

,,Jsem" přiběhla za mnou Mahy a my mohli jít. Cestou jsme potkali Gabču s Molly. Mia je prý už na večeři.

,,Holkyy, čekejte" uslyšíme za námy. Na teď se všechny otočíme. Neni to nikdo jiný než kluci.

,,Dělejte, nebo přijdeme pozdě" zavolá na ně Mahy a oni nás rychle doběhnou.

_________

Tak tohle je fakt hoooodně krátká kapitola. Vím to a je mi to hodně líto. Sto procentně do tří dnů vyjde nová a dlouhá kapitola. Potřebovala jsem to jen publikovat. Ještě jednou se omlouvám.

Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat