~6~

3.6K 119 5
                                    

Ráno mě vzbudil ten nejotravnější zvuk ve vesmíru. Budík. Tváří se neškodně. Ale škodný je až až.

Nechala jsem toho přemýšlení o škodnosti budíku, a radši vstala. Je kolem čtvrt na 9. Ano, máme vstávat v 8 aby jsme mohly jít rovnou lyžovat. Teda hned po snídani.

Mahy už byla vzhůru, taky jí probral ten hlas budíku. Nicol ale chrápala dál.

,,Dobré ráno" pozdravila jsem Mahy, a šla se přichystat na snídani.

Dopoledne budeme lyžovat pak přijedeme na oběd potom polední klid, a na snowboard. Po snowboardu už podle mě jen padneme. Možná potom budeme hrát hry, co já vím.

Našla jsem si volnější tepláky a stejně volné tričko.

Mezitím už i Nicol vstala a i s Mahy se taky chystali.

,,Doprčic, já večer nezavolala mamce" zakřičela jsem co jsem si na to vzpomněla. Doufám že Kyle nezapomněl. Hned jak budu moct, se ho zeptám.

------------

,,Kyle, Kyle" zakřičela jsem když jsem viděla jak přichází do jídelny.

,,Co je? Hádám že dobré ráno ne" řekl posměšně.

,,Heh, dobré ráno, zavolal si večer ty mamce?" zeptala jsem se.

,,JoJo, zavolal, a neboj řekl jsem ji že asi nezavoláš" řekl se smíchem.

,,Ha ha, strašně vtipný toto" řekla jsem a snažila se zachovat vážnou tvář.

,,Čau, uvidíme se na sjezdovce" řekla jsem a odešla k našemu stolu.

Sedím jak jinak než s holkama.

Najedli jsme se a šli zpátky na pokoj se připravit na lyžování.

,,Mahy, kde mám helmu?" řvala jsem na Mahy z koupelny.

,,Jak to mám krucinál vědět? Já ti ty věci nebalila" řvala zpátky.

,,Tak se po ní koukni" řvala jsem dál. Mahy byla už hotová a čekala na mě a Nicol.

,,A proč jako? Já si taky dokázala svou helmu najít, tak to dokážeš taky" řekla.

,,Jestli tu chceš strávit ještě půl hoďky, tak fajn." řekla jsem. Mezitím jsem vyšla z koupelny. Našla jsem helmu a byla hotová.

,,Tak můžeme" řekla jsem po chvilce.

,,A co jako já?!" zařvala Nicol.

,,Dělej" zařvala jsem zpět.

,,No ty vole, sousedi z nás budou happy" řekla Mahy.

,,No jenomže náš soused je jaksi bratříček s jedho bffákem takže to nevadí" řekla jsem.

,,Okay" řekla Mahy. Takhle jsme tu na sebe řvali ještě asi 10 minut. Potom jsme šli KONEČNĚ lyžovat.

Sámo že se čekalo na nás.

,,Co jste tam dělali krucipsík tak dlouho!" ptal se Matt. Týjo lepším se.

,,Prcali" řekla jsem s vážně.

,,Tak to jo" řekl na zpět taky vážně.

Šli jsme si nazout boty a vyrazili jsme na sjezdovku. Celkem nás je 16. Kluci z Magconu, což je 10 + já, Mahy, Nicol, Kyle a Arthur a pak nějakej kluk, tuším že se jmenuje Theo.

,,Okay lidi, kam jedeme první?" zeptala jsem se.

,,Tak jedeme na tu dlouhou sedačkovou dokud tam není fronta" řekl Kyle. Ani nečekal na odpověď a jel. Za ním jsem jela jak jinak já. No a kdo myslíte že byl první? Kyle? Tak to jste na omylu. Je sice o 1 rok, 3 měsíce, 2 týdny, 5 dní a 3 hodiny starší jak já, stejně jsem lepší.

Ano, ego mi nechybí.

Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat