,,Emh...tak jdeme si pro pití?" zeptala jsem se do ticha, které mezi námi vzniklo.
,,J-jo" řekl Nash.
Musím se vám ale k něčemu přiznat. Docela se mi Nash líbí. Ale jen to.
Došli jsme si pro to pití a vrátili se.
,,ehm...smím prosit" řekl najednou Nash. Chvíli jsem na něj koukala a zjišťovala jestli si dělá srandu nebo ne. Vzhledem k tomu že se na mě upřeně díval jsem mu musela věřit.
,,J-jo můžeš řekla jsem. Nevím proč jsem tak vystresovaná, vždyť je to jen Nash, jen Nash, jen Nash. Panebože je to Nash! Uklidňuje mě to, že je vystresovaný jak já.
Chytil mě za ruku a odvedl doprostřed místnosti. Začli jsme nejprve pomalu tančit a poté zrychlovali. Bylo to úžasný.
Společně jsme tančili ani nevím jak dlouho. Nevnímala jsem. Poté co dohrála nějaká písnička jsem se zatočila.
,,Tak emh...půjdeme najít ostatní?" zeptal se Nash. Jen jsem se na něj upřeně dívala a nehodlala přestat.
,,Haló, Lar!" řekl znova. Tím jakoby mě probral z transu.
,,Jo-em..jasně" řekla jsem koktavě. Kdybych nebyla tady a teď v téhle situaci asi bych se válela na zemi smíchy. To je ale vedlejší.
Snažili jsme se prodrat davem lidí. Bohužel bez úspěchu. Podle mě jsme pořád chodili do kolečka, ale kdo ví? Já teda ne.
,,Achjo...my je nenajdeme" řekla jsem.
,,Co když jsou nahoře?" zeptal se. Do horního patra jsme se nešli kouknout. Jako dobře, napadlo to Nashe i mě, ale kdyby nás někdo viděl jít nahoru tak je to v prdeli.
,,N-no je tto možžný" řekla jsem jak jinak než zas koktavě. Nevím co to se mnou dneska je.
Šli jsme teda nahoru. K mému/našemu štěstí nás nikdo nejspíš neviděl.
Nahoře nikdo nebyl. Teda aspoň na chodbě. Až na jednoho týpka co zacházel na záchod.
,,Tak, a teď jen zjistit v jakém pokoji" řekl Nash.
,,Heh," řekla jsem.
Spolu jsme vešli do Nashova pokoje. Má pokoj s Camem, Hayesem a Mattem. Skvělá partička. Ani jeden z nich tu nebyl.
Potom jsme zašli do pokoje Johnsona a Gillinskyho. Tam nikdo nebyl jak by smet. Potom jsme šli do pokoje Shawna, Cartera, Taylora a Aarona. Skvělá parta jak by smet žeo? Nikdo nikde.
,,Tak a ještě k nám" řekla jsem. Sama jsem se musela pochválit že jsem KONEČNĚ nekoktala.
,,Okey" řekl a vydal se chodbou k našemu pokoji.
No a kdo myslíte že tam byl?
Chvíle napětí.
Ještě chvíle.
Ještěěě.
No a co ještě chvilku napětí.
Už víte?
Ještě jedna chvíle napětí.
Poslední chvíle napětí.
Bonusová chvíle napětí.
A co takhle ještě chviličičičku.
Ještě chvíli si počkáte.
Okey, už nebudu napínat. A řeknu vám to rovnou.
Takže...
U nás v pokoji byl.........pěknej Prd prosím vás. Seznamte se.
,,Tak já už nevím kde by mohly být" řeknu a posadím se na svou postel. Nash udělá to samý, až na to že pod ním se ta postel prohne. Neříkám že je jako tlustej, ale svaly taky něco váží.
Sedl si kousek ode mě. Koukal na mě těma jeho krásnýma modrýma očima.
,,Já-" nestihla jsem doříct protože se mi přisál na rty. Chvíli jsem jen vyjeveně seděla a koukala, ale potom jsem začla spolupracovat. Můj vnitřní hlas na mě křičel ať to nedělám že je to špatně. Já vím je, ale já ho mám ráda. Dost možná víc jak jen kamaráda.
Líbal mě jemně a lehce jako porcelánovou panenku. Ani jsem se nenadála a už jsme leželi nahý v posteli. No a pak už vám to popisovat nemusím. Ehm ehm, soukromý snad mít můžu ne?
Leželi jsme udýchaně na sobě a usínali. Nebo jako já určitě, nevím jak on.
Až teď jsem si uvědomila co se stalo. Panebože, já Lara Isabel Sarah Ren (ano moje celé jméno, ale zabiju každého kdo mi takhle řekne. Počkat, teď když si to uvědomuju se musím zabit) jsem se vyspala s Nashem Hamiltonem Grierem!!! Je to hrůza nám říkat celým jménem.
No a nad tím jsem přemýšlela. Wooow. Přemýšlení ever.
Mahy's POV
,,Tak kde jsou?" ptala se Nicol. Už tu asi půl hodiny hledáme Laru a Nashe. Jo, nechali jsme je tam samotný, ale nečekali jsme že je pak budeme hledat.
,,A nejsou nahoře?" zeptala jsem se.
,,No nevím, možný to je" řekl Cameron.
,,Jdeme" zavelel Shawn. Byl to takový 'vůdce' tohohle hledání.
Vyšli jsme schody a prošli všechny klučičí pokoje. Nikde nikdo. Potom jsme šli i k našemu pokoji. Já opatrně otevřela dveře. Všichni čekali za mnou na chodbě. Vstoupila jsem dovnitř. Zůstala jsem ale přikovaně stát.
Stála jsem takhle snad celou věčnost. Ona, ona, ona tu teď právě leží nahá s Nashem (nebojte, mají na sobě peřinu) kolem nich poházený oblečení, a v klidu spí.
,,Ježíš Mahy co se sta-"přiběhl dovnitř Gillinsky. ,,Lol" dodal.
Koukal jak já před chvílí. Když to už ale trvalo moc dlouho, tak jsem ho vyvedla ven. Ostatní na nás zaujaté koukali. Řekla jsem jim teda co se stalo.
,,Hej, můžu přespat u vás? Máme v pokoji narváno" zeptala jsem se Cama. Ten jen se smíchem přikývl. Když se už Nicol nadechovala že se zeptá nejspíš jestli může taky, Cam se na ni jen podíval a přikývl.
________________
ČTI PLS:
Hey, omlouvám se že je to krátký, ale neměla jsem moc náladu psát.
Mám pro vás 2 zprávy.
1) Knížka má nový cover od _Elinel_. Ještě jednou ti moc děkuju.
2) Jakože 150 něco přečtení a skoro 50 votes?!?!?!?!?!?! Jakože moooooc děkujuuuuu
ČTEŠ
Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️
FanficLara se rozhodne jet spolu s jejím starším bratrem Kylem na lyžařský zájezd. Potká tam slavné magcon boys. Stanou se z nich přátele? Jak to bude dál? Děkuju moc za vote, komentář i přečtení. Cover by @_Elinel_