Cameron.
,,Hej holky, dělejte, čeká se jen na vás" křikl a zas zmizel.
,,Pojď" pobídla mě Mahy a já teda šla.
,,Ale, ale paní Ren nám dorazila" vykřikl Cam ironicky.
,,Hahaha, tvým vtipům se nedá nesmát"
,,Ale tohle nebyl vtip, ale krutá realita"
Na to jsem neměla co říct a tak jsem se otočila na Beth a Robina a poslouchala co se dnes bude dít.
Potom co nám vše sdělili jsme se vydali do autobusu.
Sedla jsem si s Mahy. Za normální situace bych seděla s Camem. Když tu ale není Nicol sedla jsem sedla jsem si s Mahy. Cam si sedl se Shawnem. S Nashem se usmiřují, ale jde to pomalu.
,,Jsme tady" prohlásila Beth a já popadla svý saky paky a vypadla z autobusu. Doslova vypadla. Když jsem šla po schodech z autobusu drkla do mě nějaká holka za mnou a já letěla k zemi. K mému štěstí mě někdo chytil. Vzhlédla jsem a tam byl Cam.
,,Díky" řekla jsem a on mi pomohl vstát. Než mi ale mohl něco říct přiběhla za mnou ta holka co mě strčila a hned se omlouvala.
,,Já moc se omlouvám. Chtěla jsem běžet za tamtím klukem" ukázala na Matta, ,,A nevšimla jsem si tě"
,,To je v pohodě. Jen, proč si za ním chtěla běžet?" zeptala jsem se jí. Kdo by to taky vědět nechtěl.
,,No...já, potkali jsme se na té párty a ani jsem se ho nezeptala jak se jmenuje" odpověděla.
,,Tak to jo" usmála jsem se. Usmívala jsem se tam na ní jak zdrogovaná.
,,Ehh, proč se tak pitomě usmíváš?"
,,Jen je to náš kamarád, jmenuje se Matt"
,,Ahaa, tak to jo, já jsem Gabriela " řekla.
,,Já jsem Lara a tohle je Cam" ukázala jsem na Cama který se umíval jak měsíček na hnoji.
,,Hele, všiml sis toho že běžela hledat Matta, ne tebe" šeptla jsem směrem ke Camovi.
,,Tady nám někdo žárlí" šibalsky se usmál.
,,Hmmm...abych měla na koho" ušklíbla jsem se a dál se věnovala Gabče.
,,A nechceš jít s nám? Seznámíme tě s Mattem a ostatníma. Jestli teda nemáš něčí jinýho" řekla jsem ji a usmála se.
,,Ono vás je víc?"
,,JoJo, přesně 13, teďka 12" řekla jsem, když jsem si vzpomněla na Nicol.
,,Počkej, ta Nicol, myslím, ta je s váma v partě?"
,,Nevím jak ses to dozvěděla, ale ano je" řekla jsem a chtěla se otočit na Cama, jenže ten už byl u naší party.
,,Tak pojď"Došli jsme k ostatním a na to hned Mahy vykřikla: ,,No holka kde si? Čas nám běží" nevšimla si Gabči.
,,Lidi tohle je Gabča, Gaby tohle je Mahy, Jack J, Jack G, Aaron, Taylor, Carter, Nash, Shawn a Hayes, no a Camerona znáš no a Matta asi teda taky" představila jsem je ignorujíc Mahy.
,,Ahooj" ozvalo se od všech.
Potom co se všichni nějak tak představili jsme vyrazili do obchodů.
,,Tak kam prvně?" zeptala jsem se všech.
,,Sweet shop" navrhla Gabča. Nikdo neměl nic proti tak jsme tam zašli.
ČTEŠ
Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️
FanficLara se rozhodne jet spolu s jejím starším bratrem Kylem na lyžařský zájezd. Potká tam slavné magcon boys. Stanou se z nich přátele? Jak to bude dál? Děkuju moc za vote, komentář i přečtení. Cover by @_Elinel_