~9~

3.4K 103 2
                                    

V autobuse cesta celkem rychle utekla. Celou dobu jsem si psala s holkama, a když zrovna ne tak poslouchala písničky.

Dojeli jsme a vystoupili. Logicky. Byli jsme před centrem. Bylo tu už celkem teplo, tak jsem si sundala tu teplou bundu. To mi ale zas byla zima a tak jsem si ji zase oblíkla.

Ostatní na nás počkali a po tom co nám řekli kdy se máme sejít, jsme vyrazili

Nejdřív jsme se dohodli zajít pro oblečení. Nevím kolik obchodů jsme prošli, ale bylo jich fakt dost. Potom jsme si zašli do KFC protože jsme všechny měli hlad. V KFC jsme blbli tak, že nás vyhodili. No jo prasata.

Potom jsme už zašli jen do obchodu se sladkostmi. Tam jsme utratili nejvíc. Nakoupili jsme snad miliardu bonbónů, sušenek, lízátek a dalších. Domluvili jsme se že si je třeba zítra všechny sníme. Těším se a ani nevíte jak moc.

,,Tak ok, máme vše, můžeme jít" řekla Mahy když jsme zaplatili a odcházeli z obchodu.

,,Dobře, už nám stejně moc času nezbývá" řekla jsem.

Šli jsme teda k autobusu. Cestou jsme si koupili oxo tea. Dala jsem si zelený čas s limetkovýma a melounovýma kuličkama. Mahy stejný akorát místo melounových broskové. Nicol si dala malinový čaj s banánovýma kuličkama. Ostatní vypisovat nebudu.

,,To je tak, hmmm" řekla jsem a pro efekt si pohladila břicho.

,,Přesně" zopakovala po mě pohyby Nicol. Pak se přidali i ostatní. Snažila jsem se zachovat vážnou tvář proto jsem se radši napil. No jen si představte že jdete po ulici a kolem vás projde 15 lidí s oxo tea a přitom si hladí břicho.

,,Tak dost" řekla jsem se smíchem.

,,Dobřeeeee" řekli všichni. Snažili se tentokrát vypadat opile. Najednou k nám přiběhly nějaký dvě holky. Bylo jim cca 13, 14 let. Přiběhly za klukama a hned se rozzářili.

,,Panebožé to je celej Magcon" řvala blondýna

,,A Mahy, prostě OMGGGGG fakt tu stojí právě před námi" řekla ta druhá. Zrzka.

,,Počkat ty jsi Lara, Lara Ren!!!" vykřikla znova blondýna. Dobře, nechtěla jsem se chlubit ale na instagramu mám pár milionů followerů.

,,Jojo, to jsem já" řekla jsem, ,,A tamto jsou ty největší hovada" dořekla jsem. Nad tím se začali smát jak cvoci.

,,Hej, Ren, kazíš mi fanynky"

,,Héj, Espinosa, nech mě béjt" řvala jsem na něj a snažila se zadržet smích. Ostatní začli smát a já to nevydržela a začla se smát taky.

,,Emh...můžeme se teda vyfotit?" zeptala se bloncka.

,,jo, jasně" řekla jsem. Všichni jsme se vyfotili dohromady a potom každý zvlášť.

,,Tak děkujem, už musíme, mějte se a snad se ještě někdy potkáme" řekla zrzka.

,,Mějte se ahoj" rozloučili jsme se sborově. Holky odešli a my šli k autobusu. Poslední úsek jsme běželi protože už nám zbývala jen 1 minuta. Nakonec jsme to přece stihly. Nastoupili jsme do autobusu a ten se rozjel.

Do aquaparku se hoooodně těším. Miluju aquáče. Co miluju, přímo zbožňuju.

Zas jsem seděla vedle Camerona. Skvěle. Ke štěstí jsme jeli kolem půl hodiny. Tak jsem si zas posílala textovky s holkama. Po chvíli jsme tam byli.

Holky a kluci na nás zas čekali venku, protože jsme seděli úplně vzadu.

,,No konečně" vykřikla Mahy když jsme došli před aquapark.

Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat