~11~

2.7K 78 1
                                    

Lara's POV

,,Lar, vstávej" uslyšela jsem tichý hlas. Donutila jsem se otevřít oči. Nebyl to hlas nikoho jiného než Nashe.

,,Dobré ráno" řekla jsem když jsem se rozkoukala.

,,Dobré" řekl a políbil mě do vlasů.

Zajímalo by mě jak to teď mezi námi je. Chodíme spolu?

,,Emh...víš...nebudeme spolu chodit?" zeptal se. Úplně jsem zkameněla.

,,Já n-nev-vím" řekla jsem. On se jen smutně kouknul a sklopil pohled. Bylo mi ho líto a tak jsem dodala: ,,Já nevím jestli ti nebudu vadit, ale já bych s tebou ráda byla." řekla jsem. Jemu se rázem vykouzlil úsměv na rtech. Na ty jsem se okamžitě přilepila těma svýma.

Po chvíli se ozvalo bouchání na dveře. S Nashem jsme zpozorněli a podívali se nervózně na dveře.

Vstali jsme a prošli ke dveřím. Já na sobě měla jen jeho tričko a kalhotky, tak jsem si rychle oblékla tričko a legíny co jsem vyhrabala ve skříni. Nash si oblékl tričko, protože kalhoty na sobě už měl. Znovu se ozvalo bouchaní.

,,Už běžím" zakřičela jsem aby už přestali. Otočila jsem se na Nashe a ten se na mě usmál. Vlepila jsem mu ještě jednu pusu. No co, nevim jak to bude, do zásoby.

Došli jsme ruku v ruce ke dveřím a já pomalu otevřela. Stáli tam všichni. Dokonce i Kyle a Arthur. Koukali na nás a na naše propletené ruce. Mahy se lišácky culila. Ostatně ostatní taky. Až na Nicol. Ta spíš jen stála a koukala. Až docela smutně koukala. Nechápu.

,,Taaaak?" začla Mahy.

,,No, tak nějak se to stalo" řekla jsem a koukla nervózně na Nashe. Ten nevypadal o nic líp. Taky nervózní, a jak.

,,Chci slyšet podrobnosti" řekla znova.

,,Héj, tak zaprvé je to soukromá věc a za druhé si je pořádně ani já nepamatuju" řekla jsem. Všichni se začli smát a já musela po chvíli taky. Až na Nicol. Ta furt stála jak přikovaná. Zajímalo by mě co jí přelýtlo přes nos.

,,Tak ti to přeju sestřičko" řekl ironicky Kyle.

,,Díky bráško" řekla jsem taky ironicky.

,,Né fakt, přeju vám to" řekl teď už upřímně. Hned na to mě objal. Já mu jeho objetí opětovala.

,,Já vám to taky přeju" řekla Mahy a objala nás oba. ,,Já taky" ,,Taký" ,,Nejste samy" začalo se ozývat ze všech stran, a pořád jsem cítila větší a větší stisk. Všechny hlasy ale byli klučičí. Musím se pak zeptat co je tý Nicol.

,,Tak už dost, jen spolu chodíme, chováte se jako kdyby jsme vyhráli milion" řekla jsem a popošla kousek dál.

,,Jen?" zeptal se Nash.

,,Nemyslela jsem to takhle, ale chápeš?" zeptala jsem se.

,,No, jo chápu" řekl a políbil mě. Když se odtáhl viděla jsem jen Nicol ublížený obličej. Jakmile viděla že se na ni koukám, zpozorněla a radši odešla.

,,Co jí je?" zeptal se Matt po tom co byla už Nicol daleko.

,,Nevím, potom za ní zajdu" řekla jsem.

______________

Takže...omlouvám se za krátkou kapitolu, ale vůbec jsem to nestíhala. Teď ale plánuji speciál (dlouhou kapitolu). Bude buďto ve středu nebo ve čtvrtek popř. V pátek. Půjdu na operaci a budu tři dny v nemocnici, takže času bude hodně.

A jakože lidiiii?! OMG?! 230?!?!?! Já proste kámošce: ,,Hej já tam má tak asi 167 nebo tak" a kouknu se dneska ráno a ono tam je 230?!?!?! Jakože mega dekuju.

Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat