Odtáhli jsme se, i když se mi nechtělo. Přišla jsem si v bezpečí, v jejich přítomnosti.
,,Tak běžte děti" řekla mamka. Ukápla ji také jedna neposlušná slza. Povedlo se ji to ale zamaskovat.
,,Pačko" řekli jsme s Kylem.
,,Páčko" zopakovala mamka.
S Kylem jsme šli k autobusu. Ještě chvíli jsme ale měli čekat před ním.
,,Lar" řekl po chvíli Kyle.
,,No?" řekla jsem.
,,Ehm....nevadilo by ti kdybych si sedl vedle Arthura?" zeptal se.
Nadechla jsem se ,,Jo, sedni si k němu" řekla jsem.
,,Dík, jsi ta nej ségra, uvidíme se tam, ahoj" řekl. Ani jsem mu nestihla odpovědět, a už byl pryč. Artur je jeho kánoš. Nemám ho zrovna v lásce a on mě taky ne.
,,Dobrý den, můžete nastupovat do autobusu" ozvalo se z autobusu. Všichni se najednou vrhli do autobusu. Já se ani nervala, a přeci jsem tam byla jedna z prvních.
Sedla jsem si k okýnku. Byla jsem asi tak v půlce autobusu. Nedělá se mi blbě, za což jsem ráda.
Po chvíli na mě někdo zaklepal. Otočila jsem se, a tam byla nějaká holka. Měla zrzavé vlasy. Ale tokovéhle jsem ještě neviděla. Byly hrozně vlnité a husté.
,,Ehm...ahoj, můžu k tobě?" zeptala se.
,,JoJo, jasně" řekla jsem. Hodila si batoh nahoru do úložného prostoru. Poté si sedla a připoutala se.
,,Tak, já jsem Mahogany" řekla a podala mi ruku.
,,Já jsem Lara" s radostí jsem ruku přijala.
Potom mi o něčem vyprávěla a já jí taky. Takhle jsme strávili spoustu času. Byla to zábava. Vyprávěla mi o její rodině, kamarádech a ostatních. Nejlepší ale je, že po prázdninách nastoupí k nám do školy. Jupí.
,,Hele, jak vystoupíme tak ti představím mí kámoše ok?" zeptala se.
,,Jasně" řekla jsem. Dál jsem se jen otočila a dala si do uší sluchátka. Pustila jsme si tam písničky. Logicky. Moc dlouho jsem ale neposlouchala. Během chvíle jsem usla.
******
,,Vstávat, jsme tady" slyšela jsem
,,Hmm..." zamumlala jsem a spala dál.
,,Pojď, skoro všichni už jsou venku" řekla znova.
,,Jdu" řekla jsem a neochotně otevřela oči. Viděla jsem ale samý bílo. Wooow. Nádhera. Hned jsem vyndala mobil a vyfotila to na insta. Nic jsem k tomu nepsala, a rovnou postla.
Vyšli jsme z autobusu. Hned jsem zamířila ke kufru autobusu, kde už zbývalo jen pár kufrů.
Vyndala jsem si i lyže se snowboardem. Otočila jsem se, a viděla jsem tu paní stát se zvednutou rukou. Všichni na ní koukali.
,,Takže, ještě jednou dobrý den. Vítám vás tady na lyžařském zájezdu. Já se jmenuji Elizabeth Collins. Toto je můj manžel Robin Collins. Tykejte nám prosím." dořekla.
,,Mě taky tykejte" ozval se Robin.
,,Tak a teď vám rozdělíme pokoje." řekl zas Robin.
,,Takže....Harris, Haal, Weld a Dollins mají pokoj číslo 4.... Gillinsky a Johnson mají pokoj číslo 2....Grierové, Dallas a Espinosa, pokoj číslo 6"Takhle vyjmenovat ještě několik lidí, ať kluků tak i holek.
,,Ták, dál, Ren, Lox a Zig. Pokoj číslo 8." řekl náš pokoj. Zajímalo by mě co je to za tu holku Zig. No za chvíli uvidím.
Kyle byl na pokoji s Arturem. Taky jak jinak. Ještě než jsme s holkama zašli do pokoje, zavolal na mě.
,,Lar" zavolal.
,,Hmm?" zeptala jsem se.
,,Nic, jen že mám pokoje vedle sebe" řekl.
,,Jo to mi udělali schválně" zašklebila jsem se.
,,Hmm...čau, uvidíme se asi zítra, nebo nikdy" řekl.
,,Čáu" zakřičela jsem na něj aby mě slyšel protože už zavíral dveře.
Potom jsem vešla do pokoje.
ČTEŠ
Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️
Fiksi PenggemarLara se rozhodne jet spolu s jejím starším bratrem Kylem na lyžařský zájezd. Potká tam slavné magcon boys. Stanou se z nich přátele? Jak to bude dál? Děkuju moc za vote, komentář i přečtení. Cover by @_Elinel_