Rozhlédne se kolem, aby zjistil jestli nás někdo nesleduje. Pohledem se vrátí na mě, přijde ke mně a beze slov mě políbí. Chvíli mu polibek oplácím, ale pak ho odstrčím.
,,Můžou nás vidět" pošlu mu omluvný pohled.
,,Vždyť už jsou dávno v sále" přiblíží se zpátky ke mně.
,,Paparazzi" odstoupím. Jako by si to až teď uvědomil, odstoupí. Chci něco říct, ale předběhne nás chlap za pultem, číslem naší objednávky. Usměju se na něj a vezmu si od něj popcorn. Zbytek vezme Cameron.
Jdeme spolu k sálu, a ani jeden nemluvíme. Hodím po něm očkem. Soustředěně nad něčím přemýšlí. ,,Promiň, ale nechci aby z toho byl skandál, jako by to byla velká věc"
Trhne ke mě pohledem. Zopakuju si větu co jsem řekla. Sakra. Ale než stihnu cokoliv říct, předběhne mě. ,,Jasně" řekne ironicky a zahne do sálu. Vejdu za ním, abych mu to vyvrátila, ale už to nejde. Baví se s klukama. Sednu si teda vedle holek a začnu se soustředit na film. Až teď mi dojde že vlastně vůbec nevím na co jsem to šla. Teď mě to ale stejně nezajímá.
Někdy uprostřed filmu se Cameron zvedne, s tím, že jde na záchod. ,,Jdu s tebou" šeptnu a vstanu. Neprotestuje. Jdeme vedle sebe tiše, dokud nedojdeme k záchodům, kde se na něj sesypu. ,,Ty víš, že jsem to tak nemys-" nedořeknu, protože se na mě vrhne. Začne mě líbat, a já na nic nečekám a polibky mu vracím. Po nějaké chvíli se ode mě odtáhne a beze slova odejde na pánské záchody. Koukám na dveře které se za ním zavřeli. Dřív než se stihnu vzpamatovat je tu zpátky. Beze slova projde kolem mě a během chvíle je pryč. I když na ten záchod nepotřebuju, vejdu dovnitř a opřu se o umyvadlo. Napustím si do rukou vodu a opláchnu si obličej. Až potom mi dojde že mám na obličeji makeup, proto si ho začnu v zrcadle opravovat.
,,Tak co je mezi váma dvěma?" poleká mě hlas Mahogany. Upustím kvůli tomu stíny do umyvadla, kde se okamžitě rozpadnou.
,,Dlužíš mi stíny" vrhnu na ni vražedný pohled. Jenom nad tím mávne rukou.
,,Ták? Co mezi váma je?" zopakuje s povytaženým obočím. Vyskočí si na umyvadlo kousek ode mě.
,,Mezi kým" vrhnu na ni nechápavý výraz, kterým se snažím zakrýt ruměnec ve tváři. Vtom vejde dovnitř nějaké dvě holky, který může být nanejvýš 14. Mahy na ně okamžitě zařve ať odtud vypadnou. Hodím na ně omluvný pohled. Oni se samozřejmě leknou, a okamžitě odejdou.
,,No tak kde jsme to byli... jo, co je mezi tebou a Shawnem, teda hovno, mezi tebou a Cameronem"
,,Co by bylo?"
,,Hele, jestli si myslíš že jste nenápadný, tak to ani náhodou. Navíc jsem vás dva viděla." uculila se a prohrábla si svoje husté vlasy. Miluju její vlasy, jsou přesně takový jaký jsem vždy chtěla mít.
,,Vždyť jsi tam ten večer nebyla." ohradím se a dodám, ,,navíc to bylo jen jednou"
,,Viděla jsem vás asi před pěti minutama" seskočí z umyvadla a přejde ke mně, ,,Takže jen jednou jo?" poplácá mě po zádech a vyběhne ze záchodů. Plácnu se do čela a protočím očima. Vyjdu ze záchoda a všimnu si ostatních co stojí u stolku a povídají si tam s nějakýma dvěma holkama. Může jim být tak maximálně 14. Přijdu za nima.
,,Ale, ale, naše modelka přišla" zazpívá vysokým, a o to víc falešným, hlasem Matty. Nadvzvednu obočí. On se jenom zasměje a vezme si mě přes rameno. Zasměju se a začnu ho ,,zlehka" mlátit a řvát aby mě pustil dolů. Ačkoliv visím hlavou dolů, zahlédnu Nashův pohled, který Matta podporuje, Mahyin, který se směje a Cameronův, který se na nás mračí. Ostatní nestihnu, protože se mnou Matty zaběhne za roh. A běží dál. Zastaví se až před vchodem do aquaparku, kde mě položí na zem. Rozhlédnu se a zastavím se pohledem na něm.
,,Co to mělo být?" kouknu na roh, za kterým by se měli každou chvíli objevit ostatní. Nestihnu se k němu pořádně ani vrátit pohledem, když mi dá pusu. Normální pusu! Není to polibek, nebo tak. Obyčejná pusa, kterou dává maminka svým dětem na dobrou noc. Ale to neznamená, že by mi ji měl dát Matt. Kouknu na něj s nadzvedlým obočím a vytřeštěnýma očima. On jen mykne rameny a odejde. Nejde ani dovnitř, ale ani za ostatníma. Já zůstanu na místě, až mě probere akorát hlas Kyla, proč tu stojím jak solný sloup, a kde je Matt. Nic neřeknu, jen vejdu dovnitř kde po koupení lístku vlezu do šatny. Holky se baví mezi sebou, tak si mě ani moc nevšímají. Už v plavkách a s ručníkem kolem pasu odejdu na záchod. Najednou ucítím silnou bolest v hlavě. Zavřu se na záchodě a hlavu si opřu o dveře. Bolest se ozve podruhé a já jsem nucena sednout si na zem. Začne se mi motat hlava. Ucítím bolest na čele. Dál si nic nepamatuju.
,,Larooo!" do mého snu se mi vkrade známý hlas, který mě z dálky volá. Volání se ozývá znova a znova, a já z hlasu poznávám Cama. Pokusím se mu ozvat zpátky, jenže mě zradí hlasivky. Pokusím se tedy zvednout ruku a zabouchat na dveře. Je tu ticho, proto předpokládám že by to mohl slyšet. Přeci jenom ale ještě jednou bouchnu. Uslyším přibližující se kroky a pak se otevřou dveře. ,,Můj bože" řekne Cameron a skloní se ke mně. Pohladí mě po tváři. ,,Co se stalo? Jsi v pořádku?"
Původně jsem chtěla tuhle kapitolu ještě delší, abych vám vynahradila ty dva měsíce, nebo jak dlouho jsem nic nevydala. Každopádně mi stejně za pár minut začne online hodina, a já jsem ji chtěla vydat ještě před ní. Btw. založila jsem si instagram: ellies.library
Já vím, jméno nic moc, ale _book_by_me_ mi už prostě přišlo moc ... blbý. Takže kdyby jste měli nějaký návrh na lepší jméno, dejte mi vědět, budu moc ráda.
ČTEŠ
Lyžařský zájezd [Magcon] ✔️
FanfictionLara se rozhodne jet spolu s jejím starším bratrem Kylem na lyžařský zájezd. Potká tam slavné magcon boys. Stanou se z nich přátele? Jak to bude dál? Děkuju moc za vote, komentář i přečtení. Cover by @_Elinel_