20.Bölüm 'Yeni kız!'

16 2 6
                                    


1k oldukk

Seven sevmeyen herkese sonsuz teşekkürler 🖤💋

Unutmadan eklediğim videodan daha çok isterseniz yorumlarda belirtmeyi unutmayın.

O zaman let's go😜

______________________________________

Yediğim art arda yumruklar beni şoka uğrattı. Bir şey yapamıyorum. Neye uğradığını şaşıran ben ne yapacağını da bilmiyor. Çünkü uyuyorum! Pardon, uyuyordum!

"Günaydın!!!"

Üstümde olan beden durmadan dürtüyordu. Olmasını istemediğim şey başıma gelmişti. Gözlerimi ürkek bir şekilde açmaya başladım. Ve evet. En büyük korkulu gerçek. Ne mi?

Kuzenler!!

"Kalk artık koca ayak! Sabah oldu!"

"Hey!"

Onu üstümden ittim. Bir tekme savurarak. Hemen ayağa kalktım.

"Kimmiş koca ayak!"

Yatağın yanına düştü. Onu göremiyorum.

"Benimle oynama iyi olduğunu biliyorum!"

Kim sabah sabah en sevdiği teyzesinden azar yemek ister? Been!
Korkak adımlarımı yavaşlattım. Umarım bayılmamıştır.

Yerde yatan küçük baş belasını dürtmeye başladım. Ve bam!

"Ha! Sen beni istersin öyle mi? Yanlış kişiye bulaştın ahbap!"

Ahbap mı? Kaç yaşındasın sen? Einstein falan mı yoksa? Yattığı yerden doğruldu. Elinde olan oyuncak silah ile birlikte bana doğru yürümeye başladı.

"Öyle bir hata yapmayacaksın!"

"Ben olsam hata demezdim."

Tetiği çekti ve bir el ateş etti. Olduğum yerde yere yattım.

"Ha, ıska!"

Mutluluk ile birlikte kendimle gurur duyuyorum. O bu boşluktan yararlanacak kadar alçaktı! Ve kafamda hissettiğim acı!

"Seni küçük!"

Ona doğru koşarken oda benden kaçıyordu.

"Yakalayamaz ki!"

Sinirim bir yanar dağ misali patlamak üzereydi.

"Seni bir elime geçirirsem!"

Tom ve Jerry gibi koşuyorduk. Ben Tom ve o da Jerry. Bu düşünce bir an güldürdü. Onu  tam tutacakken eline geçirdiği oje beni durdurdu.

"Yaklaşma! Yoksa Su ablanın ojesi ölür!"

"Hayır! Su beni gebertir!"

"Biliyorum biliyorum."

Pis bir kahkaha attı. Teslim olmam gerekiyor. O oje Su için önemli bir şey.
Ama teslim olursam ona boyun eğmiş olurum. Ve bu asla olmayacak. Karşımda bir velet var! Onu kolayca Kandıra bilirim. Tek zekinin o olmadığını göstereceğim!

"Tamam sen kazandın."

"Ne?"

Av tuzağa düşüyor!

"Pes ediyorum sen kazandın."

"Emin misin?"

"O oje Su için önemli. En sevdiği ojesi. Bunu göze alamam sen kazandın."

SAFOZ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin