Punapää

866 42 3
                                    

Hiivimme oleskeluhuoneen läpi makuusaliin. Hätkähdin, kun ovi narahti, mutta Harry nosti sormen huulilleen. Nyökkäsin. Hän heitti viitan pois, kun kiipesimme sängylle. Painoin huuleni Harryn suulle niin, että sattui. Hän sulki verhon, ja kierähti päälleni.
"Draco..", hän kuiski. Hyssyttelin. En halunnut että kukaan kuulee. Makuusalissa nukkui muitakin.
   Harry nyökkäsi. Sitten hän suuteli minua kuin ensimmäistä kertaa. Vastasin siihen erittäin innokkaasti ja liu'uti käsiäni hänen selkäänsä pitkin. Harryn kädet löysivät housunnappini. 
Hän riisui minut hieman vaivalloisesti. Painauduin häneen kovemmin kiinni, heitin toisen jalkani hänen lonkkansa päälle. Suutelin hänen kaulaansa, kun hän riisui loput vaatteet itseltäänkin. Aloitimme.

"HEMMETTI", kuulin uneni läpi. Avasin silmäni, ja suljin ne heti. Kirkkaus melkein sokaisi minut. Käteni hapuili Harryn kättä. Hän tarttui siihen tiukasti.
Avasin silmäni uudelleen, tällä kertaa sain ne pidettyä auki.

Edessäni seisoi punapää. Weasley. Ron Weasley.
Sydämeni pomppasi kurkkuun. Näin ei varmasti pitänyt käydä. Puristin Harryn kättä kovemmin.
Tiesin makaavani Harryn vieressä alasti, mutta huomasin vasta nyt, ettei peitto suojannut melkein mitään. Vetäisin sen kiireesti kunnolla päälleni ja punastuin. Punastuin ensimmäistä kertaa elämässäni.

"Ron, voin selittää...", Harry kuiskasi anoen, selvästi ajatellen samaa kuin minä: "ei tässä näin pitänyt käydä", mutta liian myöhään. Ronin viitan helma heilahti ovenraossa.

Kasvoni punottivat edelleen. Muutkin rohkelikot olivat heränneet Ronin huutoon. He tuijottivat minua kuin eivät olisi ennen nähneet.
Harry katsoi heitä äkäisenä takaisin.
  Pidin häntä edelleen kädestä kiinni. Harry puristi kättäni ja kuiskasi: "kaikki hyvin, ei tuo sinun vikasi ollut". Hymyilin hänelle surullisesti.
Harry mulkaisi muita vielä kerran, ja he alkoivat touhuta omiaan. Sen jälkeen hän veti verhot molemmin puolin kiinni ja lysähti istuma-asennosta viereeni makaamaan.

I love you more than I love my lifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin