Nemohla jsem na něj přestat myslet. Seděl tam, jako malý vystrašený koloušek. Tak ráda bych zastavila celou železniční dopravu jen kvůli pár dalším vteřínám zíráním po něm.
Místo toho teď sedím ve škole, učím se a chci na intr.
Je zvláštní, jak se vám během vteřiny může změnit život. Jednou jste nahoře a podruhé dole, či naopak.
Den pomíjel a já netrpělivě očekávala jakoukoli drobnost.
Jen pro vysvětlení, miluji filmy i knihy a to z jednoho jediného důvodu. Dobrodružství. Nechci celý život promarnit někde v kanceláři nebo nic neděláním. Chci zažít nebezpečí a nadšení ze života. To je důvod studia cestovního ruchu, ale než budu mít po maturitě, můžu napětí pociťovat prostřednictvím knih a filmů. A teď, když jsem potkala svého oblíbeného herce, lituji, že jsem neudělala víc. Mohla jsem se představit, povídat si s ním, prostě cokoli.
V pátek jsem opět opustila Turnov a vlakem odjela do Trutnova. Je zvláštní jezdit každý týden sem a tam. Celou cestu jsem se rozhlížela po vagónu. Nejspíše v naději, že se mi opět poštěstí, ale tak se nestalo. Po příjezdu jsem šla do knihovny a nemohla jsem uvěřit. Opět stál přede mnou. Tom Holland, ten nejúžasnější a nekrásnější herec všech dob. Dodala jsem si odvahy a pozdravila ho. S klidem v hlase mi odvětil a poté se zatvářil udiveně. Začala jsem se třást, protože jsem netušila, co si myslí a chtěla jsem se jeho pohledu vyhnout. Když konečně promluvil, spadl mi ze srdce kámen. ,,Ty jsi ta dívka z vlaku." Řekl v překladu. ,,Ano, to jsem." Oba jsme se usmáli a nervózně rozmýšleli, co dál. Když se k nám přiblížila mamka, chopila jsem se příležitosti a představila mu ji. Čas plynul a já Tomovi řekla, jak ho obdivuji, jak mám ráda film Spiderman a také se ho ptala, co tu dělá.
Druhého dne si mě přidal na instagramu a já byla celý den až k nevydržení veselá. Psali jsme si spolu a v tu chvíli byl můj nejlepší kamarád překladač. I přesto, že jsem všemu, co napsal rozuměla, odepisování bylo horší. Bála jsem se, že si o mně pomyslí, jak jsem hloupá, že ani nedokážu napsát pár anglických vět. Možná jsem trochu přeháněla, ale mně na tom opravdu záleželo.
V neděli jsem musela opět na intr a mě štvalo, že zde nemůžu zůstat a trávit čas s Tomem. Brzy odjede a jediný způsob, jak se s ním spojit bude instagram. Slíbila jsem mu, že nikomu, kromě rodiny a mé nejlepší kamarádky, neřeknu o našem kamarádství. Drby se šíří rychle. Všude jsme chodili jako normální lidé, a tak nás ostatní moc nezpozorovali. Nepotřebovala jsem se zviditelňovat, akorát jsem s Tomem ráda trávila čas. Ve středu musel odjet a já se znovu ukotvila na knihách a filmech.
ČTEŠ
Životní příběh
FanficIsabell je patnáctilétá puberťačka, která obdivuje Toma Hollanda. Tento herec se jednoho dne objeví v zemi, kde žije. Svým příchodem jí změní život a je pouze na Isabell jestli k lepšímu či naopak. Příběh je zcela smyšlený a nezakládá se na skutečný...