6

1.2K 98 0
                                    

Stál pri svojom staršom bratovi a počúval rozhovor, ktorý viedol s nejakým starším bratom. Cítil sa unavený. Od rána bol na nohách a teraz, kedy by mohol ležať v posteli a spokojne spinkať, tak trčí na nejakom hlúpom večierku.

Tae sa ešte neukázal. A ani sa mu nečudujem. Sú tu len dedkovia. Tunsi frajerku ozaj nenájdeš braček.

,,Ospravedlňte ma," uklonil sa Kook a odišiel od svojho brata rovno ku baru.

Sadol si na barovú stoličku a uvolnil kravatu, ktorú mal uviazanú okolo krku.

,,Čo to bude?" spýtal sa ho barman.

,,Dvojitú whiskey," odvetil Kook.

,,Dvakrát," ozval sa chraplák za ním a Kook sa s iskričkami v očiach otočil.

Čierny, perfektne sediaci, oblek, čierna košeľa a modré vlasy.

,,Meníš farby ako chameleón," uškrnul sa Kook a Tae si k nemu prisadol.

,,Mám rád zmeny," usmial sa Tae a odpil si zo svojho nápoja. Kook spravil to isté, len s rozdielom, že keď prehltol zlatistú tekutinu, tvár skryvil do  kyslej grimasy.

Tae sa zasmial.

,,Rozkošné," drgol do neho a Kook mu vyplazil jazyk.

,,Len ho moc nevyplazuj," varoval ho Tae.

,,Inak, čo?" uškrnul sa Kook.

Páčilo sa mu, kam tento rozhovor speje.

,,Inak, ťa potrestám," žmurkol na neho Tae a jazykom si prešiel po perách.

Nastala chvíľa ticha. Ale nie toho trápneho, ale toho príjemného. Keď svet za vaším chrbtom zmizne a vy vnímate len prítomnosť osoby, ktorej prechovávate hlboké city a túžby, tak vášnivé až vám to nedovolí zaspať.

Je toto láska?

No, miestnosťou sa zrazu rozľahla pieseň, ktorá patrila medzi Kook-ove obľúbené.

,,Hrajú mi," usmial sa Kook a odišiel od baru. Primiešal sa do skupiny ľudí, ktorí nemali nad šesťdesiat a ich telá sa vlnili do rytmu hudby.

Tae sa otočil a sledoval ho. Hlava sa mu krútila od toľkej túžby, ktorú cítil voči Kook-ovi. Postavil sa a kráčal k nemu. Kook si nemohol všimnúť. Bol až príliš zamestnaný tancom.

Tae ho chytil za ruku a pritiahol si ho k nemu. Kook sa na neho vystrašene pozrel.

Znova.

Znova boli blízko seba.

Tae sa uškrnul, preplietol si s ním prsty a ťahal ho ďalej od ľudí. Dostali sa až do tmavej a úzkej uličky, ktorá viedla na požiarne schodisko.

Šanca, že nás tu niekto nájde je mizivá.

Tae natlačil Kook-a o stenu a bezmyšlienkovito ho pobozkal. Jungkook zostal zaskočený. Viac, ako len to. Bol vystrašený. Bol to jeho prvý bozk a nevedel ako správne reagovať. Preto začal, hoci nešikovne, opakovať Tae-ho pohyby. Taehyung sa usmial do bozku a trochu pritvrdil. Ruky si položil na Kook-ov zadok a pevne stlačil.

Jungkook zavzdychal.

Taehyung sa trochu odtiahol a pozrel na Kook-a.

,,Dnes v noci si môj," zachrpačal Taehyung a začal Kook-a bozkávať na krku. Jungkook sa usmial a dal hlavu nabok, aby mal Taehyung lepší prístup. V brušku mu lietalo tisíce motýlikov. Bol to príjemný pocit. No, ten pocit o chvíľu zmizol.

Jungkook pochopil Tae-ho slová v momemte, keď sa ho začal dotýkať na miestach, na ktorých sa ho pred tým nikto iný nedotýkal.

,,T-Tae," vykoktal Jungkook a začal Tae-ho od seba odtláčať.

,,Čo stváraš, zajačik? Chceš dostať?" zašepkal Taehyung a vrátil sa k predchádzajúcej činnosti.

,,T-Tae... prosím," zvlykol Jungkook a snažil sa od seba Tae-ho odtlačiť. No, ten bol čoraz viac a viac agresivnejší. Rozopol Kook-vi pár gombíkov na košeli a rukou mu zašiel do nohavíc.

Zvieracie pudy mu úplne opantali myseľ.

Jungkook sa prestal brániť. Ruky mu klesli pozdĺž tela a odvrátil zrak. Nechal, nech si Taehyung robí s ním, čo chce.

Takto som si to nepredstavoval, ale čo už... asi som vážne len kus handry.

Taehyung si všimol, že Jungkook sa ho už nedotýka. Odtiahol sa, s perverzným úškrnom na tvári, ktorý mu hneď aj zmizol, keď si všimol Kook-ovu tvár zmáčanú od sĺz.

,,Kookie?" oslovil ho a chcel ho pohladiť, ale Kook sa odtiahol. Rýchlo si zapol košeľu a spravil dva kroky preč od Taehyung-a.

Tae-mu došlo, čo spravil. O čo sa pokúsil. Posledné dni na nič iné nemyslel, len na to ako strávi noc s malým zajačikom.

Zabudol, čím si Jungkook prešiel a možno ešte prechádza.

,,Kookie, j-ja...-" začal Tae, ale Jungkook ho stopol.

,,To je v poriadku. Neboj, nikomu o tom nepoviem," povedal a díval sa do zeme. Otočil sa a rýchlym krokom odišiel preč. Snažil sa tváriť pokojne, ale nedalo sa to. Mal pocit, že zasa sa to celé pokazilo. Vrátil sa na večierok a vyhľadal svojho brata, ktorý sedel sám pri bare.

,,Namjoonie!" vyhŕkol.

Namjoon na neho podozrievavo pozrel.

,,No, aký je Tae?" zavrčal a Jungkook sklopil zrak. Spravil krok vzad a snažil sa nerozplakať.

Namjoon si toho všimol a objal Kook-a okolo pliec.

,,Nebuď, taký vážny. Len som žartoval," zasmial sa a spoločne sa pobrali domov.

Zatiaľ, čo sa Kook nesnažil psychicky zosypať, Tae sedel vo svojom aute na parkovisku a snažil sa spamätať z toho, čo sa odohralo pár chvíľ dozadu.

Nemohol som byť až taký hlúpy! To som nebol ja!

Mal pocit, ako by zranil nejaké mačiatko na ceste. Bolo mu hrozne. Kook-a mal rád. Viac, ako rád!

On ho miloval.

I'm Fine (vkook)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن