17

961 81 7
                                    

,,Toto je úžasné!" vyhŕkol a zvalil sa do postele, ktorá svojou veľkosťou pripomínala malé letisko.

Taehyung sa len nad tým zasmial a zložil ich spoločnú batožinu na zem. Podišiel k posteli a zvalil sa vedľa neho.

,,Nasledujúce dva dni bude zo mňa španiel so šikmými očami," povzdychol si Taehyung a Jungkook sa na meho prevalil.

,,Povedz mi niečo po španielsky," zašepkal a pobozkal ho na sánku.

,,Te amo," zašepkal Taehyung.

,,A preklad?" usmial sa Jungkook.

,,Milujem ťa," povedal Tae a pobozkal Kook-a nežne na pery. Kookie sa len začervenal a pritúlil sa k nemu. S Taehyung-om sa cítil v bezpečí a milovaný. Bol šťastný.

,,Idem ešte s Namjoon-om a Yoongi-m do baru. Ak chceš, choď za Jin-om a Jimin-om. Budú asi u Yoongi-ho na izbe," usmial sa Taehyung a Jungkook prikývol. Obaja sa prezliekli do pohodlnejších vecí a ruka v ruke vyšli na chodbu.

,,Mám z vás cukrovku," usmial sa Jimin keď ich uvidel.

,,Dajte mi na neho pozor," usmial sa Tae a pobozkal Kook-a do vlasov.

,,A vy sa zasa moc neopite," napomenul ich Jin.

Kráčali do baru. Rozprávali sa prevažne o práci a o tom, ako moc je Yoongi lenivý. Taehyung sa smial a cítil sa príjemne. No, ten cit ho prešiel v momente, keď prechádzali cez chodbu a on uvidel ju.

Stála tam. Tak ako pred rokmi, keď sa spoznali. Lem teraz mala dlhšie vlasy. No, úsmev sa na jej tvári sa nezmenil.

Stále je tak hrozne falošná.

,,Taehyung!" vypískla a rozbehla sa k nemu. Kým sa Tae stačil vzpamätať už si tiskla svoje telo na to jeho.

Chalani sa len nechápavo pozreli, ale Tae im pokynul aby şi ďalej. Chytil HaneJin za boky a odtiahol ju od seba.

,,Čo tu robíš?" slizko sa usmiala.

Mrcha mrchou zostane.

,,A ty?" odcekol Tae.

,,Som tu na dovolenke! Sloboda ti pristane, ale mohli by sme niekedy na drink."

,,Som zadaný."

,,A to je tá šťastná?" precedila pomedzi zuby HaneJin.

,,Šťastný," hlesol Tae a HaneJin vyformovala tvár do znechutenej grimasy. Taehyung to neriešil a chcel ísť na miesto, kde mal pôvodne namierené.

,,Tvoji rodičia sa trápia, že sme sa rozviedli," povedala zrazu HaneJin.

,,Mňa to nezaujíma, maj sa!" mávol rukou a odişel do baru.

HaneJin tam len stála a usmievala sa.

,,Veď uvidíme, čo budeš hovoriť o pár dní, Kim Taehyung."

I'm Fine (vkook)Where stories live. Discover now