14

1.1K 88 0
                                    

Svitalo. Taehyung sa zobudil ako prvý. Prehrabol si vlasy a obzrel sa okolo. Na jeho hrudi pokojne odfukoval Jungkook. Tae sa len usmia a jemne ho pohľadil po jemných vláskoch.  Jungkook sa len pomrvil a spal ďalej. Taehyung ho nechal teda spať a vzal do rúk mobil. Odomkol ho, prešiel po sociálnych sietiach a nakoniec sa zastavil pri správach.

Me: spíš?

Yoongi: pre tvoje šťastie, nie. Čo chceš?

Me: dnes ťa prídeme s Kook-om pozrieť. my musíme prebrať prácu a Jimin s Kook-om si aspoň pokecajú.

Yoongi: veď mne je jedno. aj tak dnes nemám náladu na ľudí.

Me: a ja som čo?

Yoongi: mimozemšťan.

Me: pabo.

Taehyung prekrútil očami a svoju pozornosť obrátil k Jungkook-ovi, ktorý sa prebúdzal k životu.

,,Dobré ránko, zajačik," zavrnel Tae a Jungkook sa usmial.

Páčilo sa mu, ako ho Taehyung oslovuje.

,,Aj tebe, hyung," odvetil a posadil sa. Pretrel si rozospaté očká a ponaťahoval si stuhnuté končatiny. No, nakoniec sa aj tak zvalil do perín.

,,Ťažké vstávanie?" zasmial sa Tae.

,,Dnes nikam nejdem,'" hlesol Kook a viac sa natlačil k Tae-mu.

,,Ale ideš. So mnou k Yoongi-mu. Spomínaš? Zoznámiš sa s Jimin-om," šťuchol do neho Tae.

,,Už si ako Namjoon," zamrnčal Kook.

,,Omyl, láska moja. Namjoon je ako ja," vyhlásil Tae a Jungkook sa so smiechom pobral do kúpeľne.

Z domu odchádzali krátko pred obedom. Jungkook-a chytala mierna nervozita. Yoongi-ho videl len raz v živote a Jimin-a vôbec. Nervózne si žmolil rukáv a obzeral sa vôkol seba.

,,Oni ti neublížia," pousmial sa Tae a chytil ho za ruku.

,,Viem, len... vždy som taký, keď sa mám s niekym novým stretnúť," pousmial sa Jungkook.

No, nervozita ho zlomila krátko pred tým, ako vstúpili do Yoongi-ho a Jimin-ovho bytu. Pevne zovrel Tae-mu ruku a schoval sa za neho.

,,Cute!" vypískol Jimin a Yoongi sa zasmial.

,,Nie si podobný Namjoon-ovi. Ani zďaleka," poznamenal a presunuli sa do obývačky.

Trvalo to, ale nakoniec sa aj Jungkook pripojil do konverzácie. Dokonca aktívnejšie, než plánoval. Jimin bol skvelý rečník, ale aj skvelý poslucháč. Ani jeden z nich si neuvedomil, že Yoongi s Tae-m sa presunuli do vedľajšej miestnosti.

,,Máš sa?" spýtal sa Yoongi a usadil sa do kresla.

,,Konečne dobre a ty?" usmial sa Tae.

,,S Jimin-om najlepšie. Čo ty a tvoja rodina? Už sa rozprávate?" pokračoval v otázkach Yoongi.

,,Nie. Nevedia rozchodiť fakt, že som sa rozviedol s HaneJin. A celkovo, nejak nevedia rozchodiť fakt, že som sa postavil na vlastné nohy a nie som nejaký poskok v otcovej firme."

,,Kook to vie?"

,,Nie. A ani nechcem, aby to vedel. Budem sa snažiť ho pred nimi ochrániť. Dobre vieš, čo vyvádzali keď sa dozvedeli, že bývam s tebou a Joon-om v jednom byte," uškrnul sa Taehyung.

,,Na to sa nedá zabudnúť," hlesol s úsmevom Yoongi.

Ešte chvíľu rozoberali život a potom sa začali venovať práci.

Vo vedľajšej miestnosti sa Kook smial na príhode, ktorú rozprával Jimin.

,,Môj brat je naozaj trdlo," hlesol so smiechom.

,,To teda. Inak, už ste s Tae-m stihli aj to?" vyhŕkol Jimin a Jungkook na neho vyvalil oči. Jeho líčka nabrali ružový odtieň a uhol pohľadom.

,,Bože, ty si panic!" zasmial sa Jimin.

,,Tichšie!" zahriakol ho Jungkook, ale Jimin sa ďalej veselo smial.

,,Nie je to vtipné," pípol Kook urazene.

,,Ale, no. Veď na tom nič nie je."

,,Ale je! Veď ten človek ťa vidí nahého! Dotýka sa ťa!"

,,Noa? Ak tú osobu miluješ a ona teba, hanba je to posledné, čo by ťa malo trápiť," mykol plecom Jimin a odpil si z vína, ktoré si predčasom naliali.

,,Ale čo, ak ma nemiluje?" posmutnel Kook.

,,Och, drahý ver mi. Taehyung ťa miluje viac, ako si dokážeš predstaviť."

I'm Fine (vkook)Where stories live. Discover now