,,Je len sklamaný," pousmial sa Jungkook.
Taehyung si povzdychol a podišiel k nemu. Stál od nehom len pár centimertov, ale bolo to najbližšie ako sa dalo. Oprel sa o hranu stola a prehrabol si vlasy
,,Mrzí ma to. Viem, že som sa v ten večer zachoval ako idiot, ale nedalo sa. Nevedel som sa ovládať. Ja.. proste som zabudol, čo si všetko prežil, myslel som len teba. Teba ako celok. Nebola to len vášeň, prisahám," vyhŕkol Taehyung a Jungkook si ho premeral pohľadom.
,,Ako môžem vedieť, že hovoríš pravdu?" spýtal sa Taehyung.
,,Len mi daj šancu to celé napraviť a dokázať ti, že som iný," vyrovnal sa Taehyung a Kook sa uchechtol.
,,Znieš ako Namjoon, keď ho prichytila priateľka, ako sa bozkáva s Jin-om."
Taehyung sa začal smiať, ale vzápätí sa zarazil.
,,Jin-om? Aký Jin?" nadvihol obočie.
,,Myslím, že sa volal Kim SeokJin," zamyslel sa Jungkook a Taehyung sa usmial.
,,Prečo sa tak škeríš?" spýtal sa Jungkook.
,,Poď so mnou," povedal Taehyung a Kook poslúchol. Prešli po chodbe a vošli do jednej z miestností, kde pracovalo viac ľudí za svojím stolom.
,,Je to ten v ružovom?" spýtal sa Taehyung a Kook sa k nemu naklonil, aby videl.
Tak krásna vôňa.
,,Pane Bože. Vie, vôbec Namjoon, že tu pracuje?" pozrel na neho rožiarene JungKook.
Potešilo ho, že Jin-a po toľkých rokoch vidí. Mal ho najradšej z Namjoon-ových známostí.
Aj mama ho mala rada.
,,Asi nie. Prečo?" usmial sa Taehyung.
,,Po tom fiasku sa Namjoon snažil skontaktovať s Jin-om, ale ten ho odmietol. Myslel si, že je to len heterák, ktorý má nejaký úlet," vysvetlil JungKook.
,,A Namjoon nie je hetero, veď randil s nejakými babami," zamyslel sa Taehyung.
,,Blázniš? Môj brat je teplejší než zemské jadro, len si to neprizná," vyhŕkol JungKook a Taehyung sa zasmial.
Sledoval ho. Sledoval, ako sa stavia na špičky, aby lepšie videl na Jin-a. Na perách sa mu črtal malý úsmev so zúbkami.
Malý zajačik.
A zrazu mu to napadlo. Bol to dokonalý nápad.
,,Hej, Kookie," drgol do neho a stiahol ho bokom.
,,Čo keby sme ich vzali na rande? Ty spracuješ Joona a ja Jina," navrhol Taehyung.
,,Bože, áno!" vyhŕkol Jungkook a samou radosťou objal Tae-ho okolo krku. Ten mu objatie opätoval.
Keď sa Jungkook spamätal, bolo neskoro. Tae-ho vôňa ho natoľko opantala, že nachvíľu zabudol na svet okolo. Pochvíli sa odtiahol a prehrabol si vlasy.
,,Takže, zajtra? Zvyšok ti poviem cez deň," usmial sa Taehyung a pobral sa vlastnou cestou.
A v tom to Jungkook pochopil.
Zajtra mám rande.
YOU ARE READING
I'm Fine (vkook)
Fanfiction,,Ako sa cítiš?" spýtal sa ho Tae. Bola to jednoduchá otázka, na ktorú bola jednoduchá odpoveď. No, Jungkook nevedel ako má odpovedať. Nevedel, ako sa má teraz cítiť. Preto povedal to, čo vravel vždy. ,,Som v pohode." ⚠Príbeh obsahuje vzťah medzi d...