5

1.1K 97 2
                                    

,,Toto ti posiela, Namjoon," povedal Kook a podal Tae-mu nejaký papier. Ich ruky sa dotkli a Kook-pvim telom prešla vôňa vzrušenia.

Jeho líčka nabrali ružový odtieň.

,,Aww, cute!" vyhŕkol Tae a postavil sa.

Podišiel ku Kook-ovi, ktorý sa mu díval zahanbene do očí.

,,Si tak rozkošný. Ako malý zajko," pohladil ho po vláskoch Tae. Prehrabával sa mu vlasmi, ale neskôr jeho ruka klesla na Kook-ovu tvár a krk, ktorý jemne stlačil. Rukou putoval po bokoch až ku zadočku, kde sa zastavil. Pridal aj druhú ruku a prudko si ho pritiahol k sebe.

Kook so zatejným dychom si položil euky na Tae-ho hruď. Klamal by keny povedal, že sa mu táto situácia nepáči, ale nebola mu celkom príjemná. Tae už dobrých pár dní predstavuje objekt jeho najhlbších sexuálnych túžieb a teraz tu stojí, v jeho objatí, zatiaľ čo on ho drží za zadok.

,,Budeš v piatok na večierku?" zašepkal mu do ucha Tae a bozkal ho jemne na krku.

,,Ach..b-budem," zavzdychal Kook a Tae sa sám pre seba usmial.

Čo som vravel? Stačí tak málo a je celý môj.

Bozkával ho na líčkach a krku a Kook by prisahal, že keby ho tu a teraz oprel o stenu, tak by bol tá najšťastnejšia osoba na svete.

No, Tae sa odtiahol a Kook sa znovu vrátil do reality. Prehrabol si vlasy a zhlboka sa nadýchol.

,,Tak v piatok," povedal a odišiel.

Tae sa sám pre seba uškrnul.

Veru, už v piatok...

I'm Fine (vkook)Where stories live. Discover now