18

889 88 4
                                    

Taehyung sa mal na pozore. Zakaždým, keď šli do baru, reštaurácie či len na izbu sa pozorne vôkol seba obzeral. Nechcel sa znova stretnúť s HaneJin. A najmä nechcel, aby sa Jungkook dozvedel o jeho minulosti.

Týždeň ubehol rýchlejšie než by chceli. No dlhšie sa zdržať, kvôli práci, nemohli. Preto Yoongi navrhol, aby si posledný večer užili tak, ako sa patrí. A to v bare, ktorý bol na pláži. Všetci nadšene súhlasi a preto, keď sa slnko schovalo za horizont, vyšli do ulíc.

Bavili sa. Najmä Jungkook s Taem, ktorý obsadili parket. Tancovali. Opojení alkoholom nejak nevnímali svoje okolie. Vnímali len jeden druhého.

No, Jungkook začínal byť unavení preto pošepkal svojej láske, že si ide odskočiť, ale že se vráti.

Taehyung len prikývol a ďalej tancoval.

,,A to si mi vravieval, že tancovať nevieš," začul za sebou známy hlas.

,,A ty si mi vravievala, že ťa už nikdy neuvidím," zamrmlal opito Tae.

HaneJin sa len zasmiala a pridala sa do tanca. Bol krásna. Mala obtiahnuté čierne šaty, ktorjej ladili k vlasom a perfektne zvýrazňovali jej nádherne telo.

Taehyung si oblízol pery.

,,Čo sa tak dívaš?" zachichotala sa HaneJin.

,,Tak pekná a zároveň taká suka," pokrútil hlavou Tae.

HaneJin ho objala okolo krku a viac sa k nemu nahla.

,,Ale suky sa najlepšie bozkávajú," pošepkala mu do ucha.

Vedel, že by nemal.

Vedel, že ak to spraví a Kook ho uvidí, tak skončil.

No, Kook tu teraz nie je tak veselo do toho.

Privlastnil si jej pery. Bez varovania alebo zbytočných otázok. Bozkával ju tak, ako pred rokmi na vysokej. Bozkával ju, ale pritom stále myslel na Jungkook-a. Nemala tak úžasný zadok ako on. Jej pery nechutili po jahodách ako tie jeho.

Odstrčil ju a obzrel sa okolo.

No bolo neskoro.

Príliš neskoro.

Stratil ho.

I'm Fine (vkook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora