15

1K 89 3
                                    

Spadli spoločne do perín. Obaja už boli polonahí a ich pery opuchnuté od toľkých bozkov, ktoré si navzájom odovzdávali. Všetko sa začalo už vo výťahu, keď odchádzali od Yoongi-ho a Jimin-a.

Jimin nahovoril Jungkook-a, aby Tae-ho sem-tam trochu podráždiť. Ale nevinné bozky prerástli do vášnivých a nevinné objatie do majetníckeho postoja.

Taehyung behom sekundy mal nad Jungkook-om plnú moc.

A Jungkook-ovi sa to páčilo. Páčilo sa mu, ako sa ho Taehyung-ove ruky mapujú jeho nevinné telíčko. Ako mu Taehyung-ove pery vytvárajú fialové značky na krku a hrudi. Páčilo sa mu, kam to celé smeruje. Taehyung zdieľal jeho názor. Zozačiatku bol opatrný. Nechcel spraviť rovnakú hlúposť ako vtedy. No keď videl, že samotný Jungkook je povoľný a chce to, tak sa prestal ovládať.

Nechcel sa ovládať.

Najradšej by z neho dušu vyšukal, ale vedel, že nemôže. Na svoju lásku musí ísť opatrne. Vyzliekol Jungkook-ovi nohavice a rukami mu prešiel po stehnách. Kook sa len zachvel.

Má tak teplé ruky.

To, čo sa odohrávalo po tom, bolo iné než si predstavoval. Čakal, že Taehyung bude ten nadržaný Daddy, ktorý nebude brať na nič. Čakal, že sa pod nimi zlomí posteľ a on si vykričí hlasivky. Ale postele sa nelámali a ani nikto si hlasivky nevykričal Bolo to tiché. Bolo to jemné. Bolo to imtívne. Bolo to ich. Ani jeden z nich sa neponáhľal. Taehyung robil všetko opatene a pomaly tak, aby Jungkook cítil čo najmenšiu bolesť, ktorá mu pri tomto akte hrozila.

Svet okolo nich sa zastavil. Vnímali jeden druhého. Tiché vzdychy, ich ruky, ktoré sa navzájom prepletali, ich čelá, ktoré sa o seba opierali. Milovaný a zároveň nenávidený koniec sa blížil. Strhlo sa to rýchlo. Ako búrka nad morom. Svaly sa stiahli a ich pery vydali hlasný, vášňou obiaty, výkrik.

Ľahli si vedľa seba.

Ich hrude sa zdvíhali a znovu klesali.

Tae-ho ruka vyhľadala tú Kook-ovu.

Prsty sa preplietli.

Zaspali.


I'm Fine (vkook)Where stories live. Discover now