22

1.4K 111 6
                                    

Taehyung neváhal ani chvíľu. Pritiahol si svojho zajačika k sebe a venoval mu jemný bozk na pery. Jungkook mu bozk ochotne oplatil a svoje ruky spojil Taehyung-ovi na krku. Keď sa ich pery rozpojili, Jungkook sa k nemu pritúlil a odmietal sa pustiť. Tae ho chytil pod zadkom a vyšvihol si ho na ruky. Odniesol ho do spálne, kde ho uložil do postele. Jungkoom sa od neho nevzdialil ani na centimeter. Chýbal mu. Tak strašne moc.

,,Mrzí ma to," zašepkal Tae.

,,Aj mňa," odvetil Kookie a pozrel na neho. Hoci bola v izbe tma, videl ako sa Tae na neho smutne usmieva.

,,Čo?" spýtal sa Kookie.

,,Ja len...nechcem sa znova zobúdzať bez teba. Každý deň bez teba je pre mňa ako facka. Viem, že som spravil chybu. A keby len jednu, ale Kookie... ja už nemôžem ďalej bez teba žiť a-" chcel pokračovať, ale Jungkook ho umlčal bozkom.

V tom bozku bolo všetko. Láska, hnev, smútok, šťastie, proste všetko.

V tú noc sa chlapci milovali. Ich duše a telá sa vspájali v jedno.

A ráno, keď sa slnko dotklo ich pokožky a ich oči sa znovu stretli, vedeli že toto je to, čo chcú a čo potrebujú.

Potrebujú lásku.

,,Ako sa cítiš?" zaznela otázka.

Tá prostá otázka, na ktorú bola prostá odpoveď.

Odpoveď, ktorú Jungkook dobre poznal.

,,Som v poriadku."

koniec.

jop, máme tu koniec. úprimne, neplánovala som to. ďakujem, že ste tento príbeh dočítali až dokonca. dúfam, že sa vám aspoň trochu páčil. dávam si teraz na chvíľu od písania pauzu. hádam, to chápete. no, už teraz sa môžte tešiť na ďaľší príbeh.
love u all.
tanny

I'm Fine (vkook)Onde histórias criam vida. Descubra agora