13

1K 87 2
                                    

,,Dnes ma nečakaj. Mám ešte nejaké plány," povedal Jungkook, zatiaľ čo hľadel do počítača.

,,A kamže, kam?" usmial sa Namjoon. Tešilo ho, že Jungkook neleží len celé dni na posteli a nečumí do blba. No, zároveň ho zaujímalo, čo jeho malý braček plánuje.

,,Idem k Tae-mu," pípol neisto Kook a pozrel kútikom oka na Namjoon-a, ktorý na neho prekvapene pozrel. Spočítal si dve a dve. Zostal zaskočený.

To kedy stihli?

,,No... tak, fájn. Uhm... budeš tam aj spať?" spýtal sa neisto Namjoon.

,,A mohol by som?" pozrel na neho s nádejou Jungkook.

,,Veď... mne to je jedno. Len buď opatrný a-"

,,Hyung, ty si najlepší!" vyhŕkol Jungkook a hodil sa Namjoon-ovi okolo krku. Namjoon sa len zasmial a objatie mu opätoval. Bolo to ich prvé objatie za posledné roky. A bolo úžasné.

,,No, už bež. Aj tak za chvíľu končíš. Ja by som aj tak dnes bol s Jin-om," povedal Joon a Jungkook si hneď začal baliť veci.

,,Pozvi ho k nám," žmurkol na neho Jungkook a Namjoon prekrútil očami.

,,Mám ťa rád, hyung," usmial sa Kook a už ho nebolo. Prebehol cez chodbu. Zaklopal na tmavohnedé dvere a nakukol dnu. Taehyung sa díval do počítača a takmer zaspál.

,,Ideme?" spýtal sa Kookie a Taehyung na neho prekvapene pozrel. Ponaťahoval si stuhnuté končatiny a zložil si okuliare.

,,Neverím, že idem domov načas," povzdychol si unavene Tae a prehodil si cez ramená čierny kabát. Vzal tašku a vyšiel z kancelárie. Kookie sa len usmieval. Vo výťahu, ktorý bol prázdny, venoval Tae-mu malú pusu na líčko. Tae sa len usmial.

,,Povedz, ako môže byť niekto, tak neodolateľne sexy a zároveň, tak sakra roztomilý," pokrútil hlavou Tae a Kookie-ho líčka sa sfarbili do červena.

Nastúpili spoločne do auta a vydali sa k Tae-mu. Kook bol mierne nervózny. Nebol ešte u Tae-ho doma a bál sa, že Tae zasa chytí tú "svoju" náladu.

Chcem sa len k nemu túliť. Nič viac.

Zo zamyslenia ho vytrhla Tae-ho ruka, ktorá držala tú jeho. Jungkook sa len usmial a jemne ju stiskol.

Taehyung zaparkoval a vypol motor až v podzemnej garáži, ktorá patrila k bytovke, kde býval. Vystúpili. Znova sa ocitli vo výťahu. Stále sa držali za ruky. Vystúpili z výťahu. Ale nie už na hnusnej tmavej chodbe, ale na príjemne osvetlenej, do zemitých farieb ladenej, chodbe. Jungkook sa nechal viesť. Taehyung býval až na konci. Naťukal odomykací kód a spoločne vošli dnu.

Jungkook ostal mierne prekapený. Čakal niečo podobné ako má Namjoon. Veľká obývačka, niekoľko spální a podobne, ale tu nie. Toto bol útulny, krásne zariadený, bytík.

,,Páni," vydýchol Kook a Tae ho objal zozadu. Špičkou nosa sa obtrel o Jungkook-ovu pokožku na krku a zhlboka sa nadýchol.

Tak krásna vôňa.

,,Čo budeme robiť?" spýtal sa Kookie a otočil sa k nemu. Objal ho okolo krku a usmieval sa.

,,No, najskôr tebe pôjdeme nájsť niečo pohodlnejšie a ak chceš môžeš si dať aj sprchu. Potom objednáme jedlo a zatiaľ, čo ty budeš vyberať film, tak ja sa osprchujem, zalezeme pod perinu a vylezeme až ráno," povedal Tae a Jungkook si skúsol spodnú peru.

Ten nápad sa mu páčil.

A ako Tae povedal, tak aj bolo. Jungkook si dal rýchlu sprchu a navliekol sa do Taehyung-ových vecí. Potom spoločne objednali jedlo. Veľa jedla  a nakoniec Jungkook pozorne vyberal film.

,,Hádam, ti nebude vadiť, keď budem spať bez trička," povedal Tae, keď sa vrátil zo sprchy.

,,N-Nie," pípol Kook a pozrel na neho.

Dokonalosť.

Keď už jedlo bolo u nich v posteli, a takmer zjedené, film pustený a oni prisebe, Taehyung hlesol: ,,Zajtra idem na obed za Yoongi-m. Ak chceš poď so mnou. Aspoň sa zoznámiš s Jimin-om."

,,Veľmi rád," povedal Jungkook a viac sa k nemu natlačil.

Miloval ho.

Tak šialene ho miloval.

I'm Fine (vkook)Where stories live. Discover now