Tolunay'ın gözünden;
Hmm çok geç oldu.Ve nerede olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.Acaba aramaya çıksammı? Evden çıktım ve onun kokusunu sezdim.Ormana doğru gitmişti orda ne arıyor olabilirdi ki?
Biraz gittikten sonra yerde kan izleri ve kırık dal parçaları gördüm. ODA NE ?! Almeda ?
Yerde baygın bir şekilde yatıyordu hemen kucağıma aldım ve hızlı bir şekilde evime götürdüm Evde her yerini iyice kontrol ettim ama hiçbir yara izi veya kanama yoktu nasıl yani?Peki o kanlar? O kanlar kime aitti? Bu kaba kız hakkında aklımda soru işaretleri oluşmuştu.Ama böyle bir tesadüf olamazdı.
Ona bir tabak sıcak çorba hazırladım.Eğer düşüncelerim doğruysa ve bu çorbayı içemezse onun da benim gibi olduğunu anlardım.Uyanmasını beklerken vampir olup olmadığını düşündüm.Gerçekte nasıl birisi olduğumu ona fark ettirmemeliydim.Sonra şunu fark ettim o kan kokmuyordu?
Ona karşı bi açlık hissetmiyordum.Çok tuhaf acaba odamı vampirdi.Eğer öyleyse teni buz gibi olmalı.Bileğini tutum tam bakıyordum ki gözlerini açtı ve şaşkın şaşkın bana baktı.Bende şaşırmış ve utanmıştım.O konuşamadan ben konuştum.
'’Seni ormanda yerde baygın bir şekilde yatarken buldum orada ne yapıyordun?''
Soruma uzun bir süre cevap vermedi.Sadece korkmuş bir şekilde bakıyordu.Onu pek umursamıyordum ama ondan gerçek bir dost olabilirdi.Hala vampir olup olmadığını merak ediyordum.Sorumu tekrarladım.
''Ormanda ne yapıyordun ? ''
''Hi-hiçbirşey.Sadece biraz orman havası koklamak istedim.Geldiğim yer hep binalarla doludur.Daha önce birkaç keç ormana gittim.Ama burası çok farklı.''
Yalan söylüyordu.Baygındı.Yerde kan vardı.Saçmalama Tolunay.Sadece bir düşünme bu bir tesadüf olamaz.Olmamalı.Belki de bir hayvan yara almış uzaklaşmıştı.Bu kızı sikime takmıyor olabilirdim ama suçlayamazdım.Şüphe olmamalıydı.
''Çorba ? '' diye sordum
''Ah hayır teşekkür ederim aç değilim.Kendime ne olduğuna dair de bir fikrim yok.İzin vericeksen uyuycam.Işığı kapat.''
Ah iyilik ediyoruz ve kötülük buluyoruz.Bundan sonra bu salaktan uzak durucam.Keşke onu orda bıraksaydım.Işığı kapatıp kapıyı suratına çarptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Absorbent Friendship
VampirosSanırım bunu yapmak zorundaydım.Onları bırakıp gitmek zorundaydım.Kaçmak zorundaydım.Bir an gözlerindeki acıya baktım.Onlar annem ve babamla oyalanırken kaçmak zorundaydım. Gözlerimin onunda koca bir katliam.Belkide ölüceklerdi.Hemen olduğum yerden...