Bölüm 4 -

92 5 0
                                    

Bir an önce bişiler yemeliydim.Pardon.Kan içmeliydim.Ne yapıcağımı bilmiyorum nasıl kan ihtiyacımı karışılıyacaktım ki ? Ah hadi ama biri de yardım etsin.Tuhaf.Takside hissettiğim gibi burda kan kokusu hissetmiyordum.Belki de kokusunu bastırmak için parfüm filan sıktı ? Birden ağzımdan ;

'' Yemek yemeliyim..'' lafı çıktı.Ben ne yaptım şimdi normal yemekler teklif edicek ve yiyemiycem.

''Dolapta birkaç yemek var ? İstersen atıştırabilirsin.''

''Ah hayır sağol ama benim dışarı çıkmam gerek.Daha sonra yerim.''

Bir anda kapıyı çarpıp çıktım.Eğer o yemeklerden yersem ne olacağını bilmiyordum.Belki bişey olmazdı ama yinede riske girmemeliydim.Şimdi nerden beslenicem ben ? Belki de orman a gidip birkaç geyik avlamalıyım ha ? Kendi kendime güldüm.İyice kaplan yada aslana dönüştüm.Yırtıcı olduğum kısım doğru.Ama ben bir hayvan değildim.Bir geyik kanı içebilirdim ? Belki de yeterince kan bulamam ama bu idare edebilir ha ? Daha nasıl yapılacağı hakkında bir fikrim yok. '' Acemi vampir Almeda ''

Ormana hızla yol aldım.Şükür ki orman bu eve yakın.Nasıl oluyor da bu Tolunay salağının vampir olma olasılığı böyle artıyor.Belki de düşüncelerim doğrudur ha ? Saçmalama Almeda.Bu kadar da tesadüf olamaz.

Tek bir hayvan bile göremiyorum.Belki de derinlere gitmeliyim ? Ah olamaz bacağım.Şimdi de tam sırasıydı değil mi ? Ağaç dalı bacağımı çizdi.Hey.Çok çabuk yok oldu yara.Bu da bir ayrıcalık herhalde.Sevdim gittikçe iyiye gidiyor.İşte orda bir geyik var.Bugün çok şanslısın Almeda.Bir saniye şimdi napıcam ? Nasıl yakalayabilirim ki ? Gel kuçu kuçu ? Ya pisi pisi ? Napıcam.Hiçbir fikrim dahi yok .Belki de belgesel kanallarında izlediğim gibidir.Bir aslan gibi pusu kurarım ha ?

Hayvan değilim diyorum ama belki bu işe yarayabilir.Ağacın üstüne kolayca çıkabildim.Şimdi de maymunculuk mu oynuyoruz :D ? İşte geliyor.Üstüne atladım.O kadar susamışım ki ondan sonrasını hatırlamıyorum.Ama susuzluğumun giderildiğini hissedebiliyorum.Ah neler oldu burda ? Şu an sadece Tolunay ın kollarındamıyım ? TOLUNAY IN KOLLARINDA . Ne ?!

Blood Absorbent FriendshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin